دانلود بازی BioShock The Collection برای PS4, دانلود بازی BioShock The Collection برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی BioShock
دانلود بازی BioShock The Collection برای PS4, دانلود بازی BioShock The Collection برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی BioShock پارسی گیم

دانلود بازی BioShock The Collection برای PS4

پارسی گیم 5 آبان 1395 6 دیدگاه
8,147 بازدید

دانلود بازی BioShock The Collection برای پلی استیشن 4

“بایوشاک” یک بازی شوتر اول‌شخص است، اما با بازی‌های شوتری که تابه‌حال انجام دیده‌اید بسیار متفاوت است. این بازی در سال 2007 و در E3 به نمایش درآمد و توانست جوایز زیادی را دریافت کند. استدیو Irrational Games از سال 2004 مشغول به ساخت بازی بوده اما به دلیل مشکلات مالی این شرکت و نبود ناشر، بازی تأخیر خورد، چندی بعد شرکت 2K به‌عنوان ناشر بازی مشغول به کارشده و Irrational Games در سال 2007 بالاخره توانست بازی خود را عرضه کند.

اولین نسخه از Bioshock یک شاهکار تمام‌عیار بود، گیم پلی ناب و تازه، گرافیک فوق‌العاده و اتمسفر گیرا، داستانی پیچیده و درگیر کننده، این موضوع باعث شد تا بازی Bioshock از تمامی سایت‌ها و مجلات منتقد نمره‌های فوق‌العاده‌ای را دریافت کند، همچنین جزو پرفروش‌ترین بازی‌های سال بود و موفقیت‌های بسیاری را دریافت نمود. حال، نسخه‌ی ریمستر بازی بعد از 9 سال در قالب Bioshock Collection برای پلتفرم‌های امروزی منتشرشده است.

پس از موفقیت اولین نسخه از عنوان محبوب و شاهکار Bioshock حال نوبت به نسخه‌ی دوم آن، یعنی Bioshock 2 رسیده تا انتظارات گیمر ها را برآورده کند. نسخه‌ی دوم این سری بازی محبوب در سال 2010 منتشر شد و حالا نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی آن، در سال 2016 و در Bioshock Collection به انتشار رسیده است. این نسخه‌ی از بازی، برخلاف نسخه‌ی اول، توسط استدیو بازی‌سازی 2K Marin ساخته‌شده است و شرکت 2K Games وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده‌گرفته است.

سومین نسخه از این سری بازی که Bioshock Infinite نام دارد کمی با نسخه‌های قبلی متفاوت است و این بار ما شاهد حال و هوای تازه‌ای در این سری هستیم همچنین سازندگان نسخه‌ی اول بازی یعنی  Irrational Games و نویسنده‌ی محبوب بازی، یعنی Ken Levine برگشته‌اند تا شاهکاری دیگر خلق کنند و در این امر ، بسیار موفق بوده‌اند. این بار بازی، داستان تازه‌ای دارد، داستان Bioshock infinite واقعاً یک شاهکار تمام‌عیار است همین‌طور در موضوعات دیگر نیز بسیار خوب عمل کرده و توانسته نمرات فوق‌العاده‌ای را از منتقدان دریافت کند و جوایز بسیاری را نصیب خود کند.

حال ، در سال 2016 تمامی این بازی‌ها ( Bioshock Infinite , Bioshock 2 , Bioshock 1 )  در Bioshock Collection برای کنسول PS4 بازسازی و عرضه‌شده است.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 59.1 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    Behzad

    مهمان

    سلام،ادمین عزیز این نسخه هک شدس؟!!
    ممنون میشم جواب بدین.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Behzad

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    Behzad

    مهمان

    سلام،این نسخه هک شدس؟!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ehsan

    مهمان

    سلام من بایوشاک دانلود کردم ولی نمیدونم چرا نسخه سومش توش نیست به نظرتون مشکل از کجاست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهران

    مهمان

    سلام من فایل های بایوشاک رو دانلود کردم اما حالا که وارد برنامه می کنمشون سرعت بازم پایینه اصلا نرم افزار فایل ها رو نمیشناسه و جایگزین نمی کنه لطفا راهمایی کنید ……ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهران

      نویسنده

      سلام مهران عزیز
      احتمالا ریجن اشتباه دانلود کردید.