پارسی گیم

دانلود بازی Driveclub برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 2 آبان 1395 20 دیدگاه
10,858 بازدید

دانلود بازی Driveclub برای پلی استیشن 4

یکی از بازی‌های انحصاری پرحاشیه کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4، Driveclub بود. عنوانی که از ابتدای معرفی‌اش در مراسم رونمایی از پلی‌استیشن 4 با پستی‌وبلندی‌های بسیاری چون تأخیر یک‌ساله روبه‌رو بود. اما آیا انتظارات برای انتشار این بازی ارزشش را داشتند؟ آیا استدیو Evolution Studios توانسته انتظارات گیمر ها و منتقدین این حوزه را نسبت به یک بازی نسل هشتمی جلب کند؟

از بدو ورود به بازی، بیشترین عاملی که توجهمان را به خود جلب می‌کرد گرافیک خارق‌العاده‌اش بود. سازندگان از زمان اضافه به‌خوبی استفاده کرده‌اند و به لطف موتور بازی‌سازی اوولوشن شاهد یکی از پر جزئیات ترین گرافیک‌های نسل هشتمی چه از نظر فنی و چه از نظر هنری بودیم. عناصر مختلف گرافیکی بازی مانند نورپردازی، سایه زنی و… به‌صورت کاملاً دینامیک و Real time به زیبایی هرچه‌تمام‌تر کارشده‌اند. طراحی گرافیکی بازی در شب نیز به‌خوبی روز صورت گرفته است و شاهد هر چه واقع‌گرایانه‌تر بودن چالش‌های گیم پلی در این مقاطع از بازی هستیم، تا جایی که حتی یک اشتباه کوچک در بازی نیز می‌تواند صدمات بسیاری را برایتان به ارمغان بیاورد. برای مثال در بهترین شکل ممکن و با روشن کردن بالاترین سطح نور ماشین، شما تنها می‌توانید چند متر جلوتر از خود را ببینید، همین موضوع بسیار چالش‌برانگیز واقع می‌شود و سطح دشواری روند گیم پلی بازی را بیش‌ازپیش می‌کند. درنهایت با یکی از پر جزئیات ترین بازی‌های نسل هشتمی از نظر گرافیکی روبرو هستیم.

صداگذاری و موسیقی بازی نیز به‌خوبی هر چه تمام‌تر کارشده است. صدای غرش موتور در ابتدای شروع مسابقات آن‌چنان حس هیجان را به گیمر منتقل می‌کند که برای باری دیگر ما را به ستاندن اوولوشن گیمز وا می‌دارد. بازی از ابتدا و به‌صورت پیش‌فرض از موسیقی پس‌زمینه بهره نمی‌برد، البته تمامی قطعات موسیقی بازی نیز به‌نوبه خود عالی کارشده‌اند و در القای حس هیجان به گیمر بسیار موفق واقع‌شده‌اند.

سیستم گیم پلی بازی با توجه به اینکه با یک عنوان شبیه‌سازی روبه‌رو هستیم به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر طراحی‌شده است. کنترل هر ماشینی قلق خاص خود را دارد و برای کنترل درست ماشین‌های مختلف حتماً باید با رانندگی در دنیای واقعی آشنایت داشته باشید. ترمز نیز یکی از عناصر بسیار مهم گیم پلی بازی‌های سبک رانندگی است که خوشبختانه در این بازی به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر کارشده است، پس اگر راننده خوبی باشید و بدانید در چه زمانی باید از ترمز استفاده کرد مطمئناً راه بلندی را در اول شدن طی کرده‌اید.

هوش مصنوعی نیز در بازی بسیار چالش‌برانگیز واقع‌شده است، در بسیاری از مقاطع به‌جرئت می‌توانم بگویم که اگر گیمر آماتوری باشید در برابر سیستم هوش مصنوعی هیچ‌چیزی برای گفتن ندارید و تک‌تک لحظات بازی برایتان چالش‌برانگیز خواهد شد.

درنهایت باید بگوییم، Driveclub یک بازی فوق‌العاده با پتانسیل‌های بسیار بالا بود که خوشبختانه اوولوشن گیمز از تک‌تک این پتانسیل‌ها به‌خوبی استفاده کرد.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 15.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه
  • Avatar

    وحید

    مهمان

    ایا راهی وجود داره این بازی روی pc اجرا بشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Parsa

    مهمان

    سلام من یک ps4 ریجن دو کپی خور دارم میخواستم بدونم نصب میشه رو دستگاه من اگه نصب میشه روش کار چجوریه چجوری باید بریزم رو ps4

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Parsa

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه اورجینال بازی هست

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه