دانلود بازی Titanfall 2 برای PS4, دانلود بازی Titanfall 2 برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی تایتان فال 2 برای پلی استیشن ریجن یک
دانلود بازی Titanfall 2 برای PS4, دانلود بازی Titanfall 2 برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی تایتان فال 2 برای پلی استیشن ریجن یک پارسی گیم

دانلود بازی Titanfall 2 برای PS4

پارسی گیم 10 خرداد 1396 6 دیدگاه
9,037 بازدید

دانلود بازی Titanfall 2 برای پلی استیشن 4

بازی 2 Titanfall یک بازی شوتر اول شخص که درباره‌ی ربات‌هایی غول‌پیکر است که ظاهراً دارای هوش مصنوعی بسیار قوی هستند و هرکدام ویژگی‌هایی مخصوص به خوددارند، اگر نسخه‌ی اول بازی Titanfall را بازی نکرده‌اید اصلاً نگران نباشید چرا که Titanfall 2 اولین نسخه از بازی است که بخش داستانی در آن گنجانده‌شده و نسخه‌ی اول بازی فقط دارای بخش چندنفره یا Multiplayer بود.

قطعاً مهم‌ترین ویژگی جدید در بازی Titanfall 2 بخش داستانی است و به نظر می‌رسد ما با بخش داستانی بسیار خوبی نیز روبه‌رو باشیم همچنین در بخش گیم پلی نیز بیشتر منتقدان از بخش داستانی و چندنفره راضی بوده و روند گیم پلی در بخش تک‌نفره بسیار راضی‌کننده است اما بخش داستانی تنها چهارتا شش ساعت طول خواهد کشید که این نکته ممکن است کمی ناامیدکننده باشد اما دور از انتظار نبود چراکه در بازی‌هایی مانند سری Call of Duty نیز شاهد بخش تک‌نفره کوتاهی هستیم و سازندگان بیشتر به بخش چندنفره می‌پردازند.

بازی Titanfall 2 نه‌تنها در بخش داستانی خوب عمل کرده بلکه در بخش چندنفره نیز شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود که بازی را بسیار لذت‌بخش می‌کنند، سیستم حرکتی تغییری نکرده و همانند گذشته شاهد گیم پلی سرعتی نسخه‌ی قبل هستیم و این بار شما می‌توانید بین شش تایتان یکی از آن‌ها را انتخاب کرده به بازی بپردازید که هرکدام از این شش‌تایتان دارای قدرت‌ها و ویژگی‌هایی مخصوص به خود هستند. عناصر جدید گیم پلی در بازی Titanfall 2  به‌خوبی با یکدیگر ترکیب‌شده و ویژگی‌های مثبت بازی قبل را حفظ کرده و ما شاهد یک بازی بسیار هیجان‌انگیز هستیم.

در آخر می‌توان گفت، بخش داستانی کوتاه‌تر از چیزی است که گیمرها انتظار دارند اما روند گیم پلی در آن بسیار لذت‌بخش است که باعث شده این بازی به یکی از بهترین شوتر های 2016 تبدیل شود و از منتقدان نیز نمرات قابل قبولی را دریافت کرده است همچنین بخش چندنفره نیز ویژگی‌های بسیار جذابی به آن اضافه‌شده و باعث شده تا با یک بازی بسیار عالی روبه‌رو باشیم که قادر به سرگرم کردن گیمر ها به مدت زمانی طولانی خواهد بود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 35.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    وحید

    مهمان

    سلام، لینک پارت 14 آپدیت بازی موجود نیست، لطفا تصحیح کنید…

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به وحید

      نویسنده

      سلام وحید عزیز
      تصحیح شد

  • Avatar

    امین

    مهمان

    سلام
    من تمام پارت های دیتا را دانلود کردم اما نمیتونم همه را تو یه پوشه اکسترکت کنم چون محتویات بعضی پارت ها با هم یکی هستند. حالا من چیکار کنم؟ اسم فایلای عین هما عوض کنم تا بشه تو یه پوشه ریخت یا از این فایلا که عین هم هستند فقط یکیشونا بریزم تو پوشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امین

      نویسنده

      سلام امین عزیز
      تمامی پارت ها را دانلود کنید و در یک فولدر اکسترکت کنید.

  • Avatar

    Nima

    مهمان

    ببخشید چرا دیتای ریجن دو بازی در سایت قرار نگرفته است؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Nima

      نویسنده

      سلام نیما عزیز
      لینک اولین پارت را برای ما ارسال کنید داخل سایت قرار میدیم.