دانلود بازی Battlefield 1 برای PS4, دانلود بازی Battlefield 1 برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی بتلفیلد 1 با لینک مستقیم
دانلود بازی Battlefield 1 برای PS4, دانلود بازی Battlefield 1 برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی بتلفیلد 1 با لینک مستقیم پارسی گیم

دانلود بازی Battlefield 1 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 29 فروردین 1397 42 دیدگاه
18,788 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Battlefield 1 برای پلی استیشن 4

امروزه دیگر شاهد بازی‌های باکیفیت و زیادی با موضوع جنگ جهانی نیستیم ، بازی‌های Call of Duty نیز بیشتر به سمت آینده و جنگ‌های تخیلی رفته‌اند. اما بازی Battlefield ای بار با موضوع و محوریت جنگ جهانی اول ساخته‌شده و برخلاف Call of Duty ،سازندگان Battlefield 1 ریسک آن را پذیرفته‌اند. این نسخه از بازی Battlefield به‌طور کامل با نسخه‌های قبلی فرق دارد و ما شاهد تم و فضای کاملاً جدیدی هستیم که حس بودن در جنگ جهانی اول را به مخاطب القا می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد بازی Battlefield 1 قرار است شما میان گازهای شیمیایی و مبارزات سهمگین و بسیار هیجان‌انگیز جنگ جهانی اول رها کرده و حس کاملی از آن را به مخاطبان خود ارائه دهد، بخش Multiplayer یا چندنفره‌ی بازی پیشرفت زیادی نسبت به نسخه های قبلی داشته و حس و حالی کاملا جدید دارد یکی از قابلیت‌های جدیدی که به بخش چندنفره اضافه شده تغییرات آب و هوایی و تأثیرات آن بر روی گیم پلی است ، برای مثال کسی که کلاس اسناپر یا تک‌تیرانداز را انتخاب کرده در هوای مه‌آلود دید خوبی ندارد. بازی کلاس‌های متفاوتی خواهد داشت که هرکدام از آن‌ها، سلاح‌ها ، تجهیزات و وظایف خاص خود را دارند مانند Sniper که وظیفه‌ی تک‌تیراندازی و ساپورت هم تیمی‌های خود را بر عهده دارد یا Medic که وظیفه‌ی او رسیدگی به افرادی است که صدمه دیده‌اند و بخشیدن جانی دوباره به آن‌ها، همچنین هرکدام از این کلاس‌ها سلاح‌های مخصوص به خود را داشته و نمی‌توانند از سلاح‌های دیگری استفاده کنند. سلاح‌های بازی با توجه به جنگ جهانی اول طراحی‌شده و بسیار واقع‌گرایانی و با جزئیات هستند و ما شاهد سلاح‌های کلاسیک و قدیمی هستیم که طرفداران خاص خود را دارند. همانند نسخه‌های قبلی سری بازی‌های Battlefield بازی از مدها و حالات متنوعی پشتیبانی می‌کند مانند Rush یا Conquest . وسیله‌های نقلیه بازی نیز بسیار با جزئیات و با توجه به جنگ جهانی اول طراحی‌شده‌اند البته از بعضی از این وسایل نمی‌توان در تمامی مدها یا نقشه‌ها استفاده کرد.

به‌محض ورود به دنیای Battlefield 1 شما متوجه گرافیک خیره‌کننده‌ی بازی خواهید شد و محو در تماشای آن ، انگشت‌به‌دهان خواهید ماند، گرافیک بازی به لطف موتور Frostbite واقعاً باکیفیت از آب درآمدهاست، همچنین کیفیت تمامی تکسچر ها و بافت‌های بازی بسیار بالاست، جلوه‌های بصری و نورپردازی بازی نیز چشم‌نواز هستند و تمامی این ویژگی‌ها دست‌به‌دست هم داده تا ما شاهد یکی از بهترین گرافیک‌های نسل حاضر باشم.

در آخر، بازی Battlefield 1 مورد پسند بسیاری از طرفداران بازی‌های سبک شوتر اول‌شخص واقع‌شده و شما را مجذوب خود می‌کند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 44.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 42 دیدگاه
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    بازی بخش افلاین جذابی داره؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohammad

      پشتیبانی

      سلام
      اطلاعی ندارم

  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام ، بدون پلی استیشن پلاس ، میشه انلاین بازی کرد ؟
    یا باید خرید؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      نویسنده

      سلام
      خیر باید پلاس داشته باشید

  • Avatar

    mohamad

    مهمان

    لطفا آپدیت 1.21 ریجن 1 قرار بدید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohamad

      نویسنده

      سلام
      قرار گرفت.

  • Avatar

    behzad

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    من PS4 ریجن 2 دارم ، اکانت PSN هم دارم ، اکانت هک ندارم رو کنسول . یه سوال : این بازی هایی که شما برای دانلود گذاشتید رو همه کنسول ها میشه نصب کرد ؟ ایا از اکانت ایراد گرفته نمیگیره ؟ چون با اکانت خودمون دانلود نشده و با اکانت دیگه دانلود شده و ما فقط نصبش میکنیم . اصلا دستگاه اجازه نصب میده ؟ با کنسول وصل بشیم اینترنت واسه دستگاه مشکلی پیش نمیاد ؟ قفل بشه یا از کار بی افته ؟
    ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به behzad

      پشتیبانی

      سلام‌. این فایل‌ها فقط به عنوان دیتای بازی عمل می‌کنن و شما برای اجراشون می‌بایست یا بازی رو بخرید یا اکانت هکی نصب کنید.

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 42 دیدگاه