دانلود بازی Mother Russia Bleeds برای PC,دانلود بازی Mother Russia Bleeds برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Mother Russia Bleeds, دانلود بازی Bleeds
دانلود بازی Mother Russia Bleeds برای PC,دانلود بازی Mother Russia Bleeds برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Mother Russia Bleeds, دانلود بازی Bleeds پارسی گیم

دانلود بازی Mother Russia Bleeds برای PC

پارسی گیم 11 مهر 1395 2 دیدگاه
8,176 بازدید

دانلود بازی Mother Russia Bleeds برای کامپیوتر

بدون شک برای گیمر های قدیمی و کهنه‌کار در خاطر دارند که یکی از زیباترین بازی‌هایی که در نسل‌های قبلی انجام داده‌ایم، بازی‌های اکشن و مبارزات خیابانی و Streets Of Rage و بازی‌های هم سبک آن بوده‌اند، بازی‌هایی که بسیار خشونت‌آمیز و گاهی اوقات بسیار چالش‌برانگیز هستند. حال بازی Mother Russia Bleeds یک بازی مستقل است که با گیم پلی کلاسیک و گرافیک پیکسلی خود سعی دارد تا بازی‌های قدیمی این سبک را دوباره برای ما زنده کند.

بازی مستقل Mother Russia Bleeds توسط استدیو Le Cartel Studio ساخته‌شده و اولین بازی این استدیو است که در شبکه استیم منتشر می شود.

بازی Mother Russia Bleeds یک بازی بسیار خشونت‌آمیز و خونین هست که هسته‌ی اصلی گیم پلی خود را مبارزات خیابانی و وحشیانه قرار داده. مبارزات بازی یادآور بازی‌های کلاسیک و قدیمی این سبک هستند که با خشونت بسیاری ترکیب‌شده و یک بازی لذت‌بخش را به وجود آورده است. سبک مبارزات بازی بسیار یادآور و شبیه به بازی‌های Streets of Rage است اگر یک گیمر کهنه کار هستید و از این بازی لذت بردید، Mother Russia Bleeds نیز برای شما جذاب خواهد بود.

مبارزات بازی بسیار چالش‌برانگیز هستند و احتمالاً در طول بازی ده‌ها بار خواهید مرد اما بعد از مدتی برگشته و با راه‌کارهای جدید می‌توانید مراحل بازی را پشت سر بگذارید. همین‌طور باس های بازی نیز بسیار سخت شکست خواهند خورد و ممکن است اوایل بازی کمی شما را عصبی کنند اما بعد از مدتی و با پیدا کردن نقطه‌ضعف باس، شما قادر به شکست او خواهید بود، خوشبختانه چنین مبارزاتی در بازی به صورت فراوان دیده می‌شود و بسیار لذت‌بخش و چالش‌برانگیز هستند.
همچنین بازی از بخش Co-Op نیز پشتیبانی می‌کند و بازی کردن با دوستان بسیار لذت‌بخش خواهید بود، شما قادر هستید تا بازی را به‌صورت آفلاین و Split Screen یا Local نیز بازی کنید و نیازی به اینترنت یا آنلاین شدن نیست، این بخش تا 4 نفر پشتیبانی می‌کند.
گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است اما واقعاً با جزئیات طراحی‌شده و طراحی بسیار خوبی دارند، شما می‌توانید صورت دشمنان خود را خردکرده و قطعه‌های گوشت و استخوان او را روی زمین مشاهده کنید. همچنین در بازی ازنظر فنی مشکل خاصی ندارد و در بازی باگ بزرگی دیده نمی‌شود. در کل، با باگ‌ها و مشکلات خیلی کمی در بازی روبه‌رو خواهید شد.

در آخر، بازی Mother Russia Bleeds یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند به یادآور گیم های آرکید (Arcade) و کلاسیک و قدیمی Streets Of Rage یا Final Fight باشد و برای گیمر های کهنه کار بسیار خاطره انگیز و لذت‌بخش خواهد بود.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

OS: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 x86 or x64
Processor: Intel Pentium Dual Core E2220 (2 * 2400) or AMD Athlon 64 X2 5000+ (2 * 2600) or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 9500 GT (512 MB) or Radeon HD 6450 (512 MB)
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: Xbox 360 Controller Recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 x86 or x64
Processor: Intel Core 2 Duo E7300 (2 * 2660) or AMD Athlon 64 X2 6000+ (2 * 3000) or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: GeForce GT 610 (1024 MB) or Radeon HD 4650 (1024 MB)
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: Xbox 360 Controller Recommended

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mazdinsa

    مهمان

    سلام ببخشید من بعد نصب بازی وقتی وارد بازی میشم صفحه ب محض باز شدن دوباره بسته میشه یهو برنامه استیم رو باز میکنه مشکل چیه؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mazdinsa

      پشتیبانی

      سلام
      کرک بازیو بریزید