دانلود بازی Project Highrise برای PC,دانلود بازی Project Highrise برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Project Highrise, دانلود بازی Project Highrise
دانلود بازی Project Highrise برای PC,دانلود بازی Project Highrise برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Project Highrise, دانلود بازی Project Highrise پارسی گیم

دانلود بازی Project Highrise برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1395 بدون دیدگاه
9,395 بازدید

دانلود بازی Project Highrise برای کامپیوتر

بازی Project Highrise در واقع یک عنوان شبیه‌سازی و استراتژی برای ساخت آسمان‌خراش‌های بلند و معروف جهان است که در آن شما به‌عنوان معمار و سازنده‌ی این آسمان‌خراش‌ها ظاهرشده و وظیفه‌ی راضی کردن مشتریان رادارید. این بازی توسط استدیو SomaSim ساخته‌شده و در شبکه استیم منتشر شده است.

بازی داستان خاصی ندارد و شما در نقش یک معمار باید ساختمان‌ها را طراحی کرده و بسازید. اما آسمان‌خراش ، چیزی بیشتر از شیشه و آهن است، آن‌یک اکوسیستم پیچیده است، پر از انسان‌هایی که در آنجا زندگی یا کار می‌کنند، مثل ماشین‌های پیچیده‌ای هستند که نیاز به مدیریت و برنامه دارند.

در بازی Sim City شما می‌توانستید یک شهر بسازید، شهری که هر چه بزرگ‌تر می‌شد سختی آن نیز بیشتر شده و نیاز به مدیریت 24 ساعته شما داشت و واقعاً چالش‌برانگیز بود. حال ، در بازی Project highrise ما می‌توانیم بهترین و بزرگ‌ترین آسمان‌خراش شهر را بسازیم اما یک ساختمان نیز همانند شهر نیاز به مدیریت تمام‌وقت دارد. شما در بازی قادر خواهید بود که تمام تصمیم‌ها را درباره‌ی آسمان‌خراش خود بگیرید و ساخت آن کار ساده‌ای نیست، درواقع بسیار پیچیده و عمیق است. در نقش یک معمار شما باید هر چیزی که یک آسمان‌خراش احتیاج دارد را بسازید، از دیوارها گرفته تا سیم‌کشی تمامی واحدها. شما در نقش صاحب‌ملک نیز باید مستأجران خود را راضی کنید. اگر در مدیریت مستأجران خود کوتاهی کنید، آن‌ها از پیش شما رفته و درنتیجه درآمد شما کاهش‌یافته و شکست خواهید خورد.

شما می‌توانید دفترهای اختصاصی ساخته و افراد بانفوذ را به خود جذب کنید، یا می‌توانید برای افراد مشهور واحدهای بزرگ مسکونی بسازید. تمامی این امکانات در بازی به شما داده‌شده است و با مدیریت درست می‌توانید موفق باشد، همچنین باید هزینه‌ی خود را نیز مدیریت کنید. گیم پلی بازی واقعا لذت بخش است و اگر به این سبک علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً Project Highrise را امتحان کنید.

در آخر بازی Project Highrise از دو هسته‌ی اصلی استفاده می‌کند، ساخت و مدیریت. به خاطر همین موضوع بازی بسیار شبیه به بازی محبوب و نام‌آشنای Sim City است و اگر علاقه‌مند به این سبک هستید، بازی Project Highrise به شما پیشنهاد می‌شود.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Core i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Integrated video (Intel HD 4000 or later), 1 GB shared memory
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Display: 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or later
Processor: Core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated video, 1 GB VRAM
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Display: 1920 x 1080

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.