دانلود بازی Diablo III Reaper of Souls برای XBOX 360
دانلود بازی Diablo III Reaper of Souls برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Diablo III Reaper of Souls برای XBOX 360

پارسی گیم 20 خرداد 1396 4 دیدگاه
8,328 بازدید

دانلود بازی Diablo III Reaper of Souls برای ایکس باکس 360

بیشتر گیمر های مالتی پلیر و طرفداران سبک نقش‌آفرینی، سری بازی Diablo را می‌شناسند. نه‌تنها آن‌ها را می‌شناسند، بلکه آن را به دلیل گیم پلی غنی و اعتیاد آورش، ستایش می‌کنند. Diablo توانسته در سراسر جهان طرفدارانی را برای خود پیدا کند. Blizzard هم به عنوان استدیو سازنده‌ی این عنوان طرفداران را ناامید نکرده. نسخه سوم بازی هم مانند بازی‌های قبلی توانسته دل طرفداران را به دست بیاورد و آن‌ها را راضی نگه دارد.

داستان کلی سری بازی Diablo در مورد 3 برادر با نام های Baal، Mephisto و البته Diablo است. این 3 برادر به دلیل کشتار دیگر شیاطین، در جهنم و همین‌طور نافرمانی، از جهنم اخراج می‌شوند. ولی دیابلو قوانین را شکسته و تصمیم به باز کردن درهای جهنم می‌گیرد و همراه با برادران خود ازآنجا به زمین فرار می‌کنند. به دنبال آن‌ها جادوگران موفق به دستگیر Baal و Mephitso می‌شوند اما دیابلو بعد از اتفاقاتی موفق به نجات آن‌ها می‌شود و ارتشی از شیاطین در برابر انسان‌ها می‌سازد.

بعد از مدتی، فردی که آن را خدای زمین می‌نامند، در برابر دیابلو و شیاطین به پا می‌خیزد. او برادران دیابلو را کشته و دیابلو را در بدن خود زندانی می‌کند؛ اما بعد از چندین سال دیابلو و برادرانش بازگشته تا انتقامی سخت از انسان‌ها بگیرید در این میان شما و قهرمانان دیگر وظیفه‌ی از بین بردن دیابلو و شیاطین دیگر را بر عهده می‌گیرید و اینجاست که داستان “دیابلو 3” شروع می‌شود.

همان‌طور که از یک بازی نقش‌آفرینی انتظار می‌رود، در ابتدای بازی شما می‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید و با توجه به سبک بازی خود یکی از کلاس‌های بازی را انتخاب کنید. شما بازی را بدون هیچ وسیله‌ای شروع می‌کنید و باید با کشتن شیاطین و پیدا کردن ذره، شمشیر و آیتم‌های دیگر، در مسیر بازی پیشرفت کنید و کاراکتر خود را ارتقا دهید.

گیم پلی بازی دیابلو 3 همان‌طور که در مقدمه اشاره شد بسیار اعتیادآور است، دشمنان بازی تنوع خوبی دارند و از بین بردن آن‌ها آیتم‌هایی مانند ذره و کلاه، دراپ می‌کنند. گیم پلی بازی بسیار شبیه به نسخه های قبلی بازی است و اگر نسخه‌های قبلی را بازی کرده باشید، یا با این سبک آشنایی دارید، پیشرفت در بازی برای شما راحت‌تر خواهد شد. با ارتقای شخصیت خود شما می‌تواند قدرت، هوش، چابکی و سقف HP خود را بالا ببرید. همچنین در طول بازی می‌توانید با طلاهایی که از گوشه کنار دنیای بازی پیدا می‌کنید، برای خود آیتم‌های بیشتری خریداری کنید.

آیتم‌ها با توجه به ارزش دسته بندی شده‌اند و در بازی 4 نوع کلی آیتم پیدا و دراپ می‌شود. آیتم‌ها به دسته های، آیتم‌های رایج، آیتم‌های جادویی، آیتم‌های کمیاب و آیتم‌های افسانه ای تقسیم می‌شوند. گرافیک بازی از نظر هنری در سطح خوبی قرار دارد؛ اما از لحاظ فنی، “دیابلو 3” چنگی به دل نمی‌زند. کیفیت بافت کاراکترها و برخی از مکان‌ها، بدون جزئیات و سطحی طراحی شده اند. البته برای کسانی که از گیم پلی بازی لذت می‌برند، گرافیک آن چنان اهمیتی ندارد.

در آخر اگر طرفدار بازی‌های نقش‌آفرینی و آنلاین هستید “دیابلو 3” می‌تواند با گیم پلی اعتیاد آور خود، تجربه‌ی لذت بخشی را به شما ارائه دهد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    HESAM

    مهمان

    سلام نسخه ps3 رو هم قرار میدید،

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به HESAM

      نویسنده

      سلام حسام عزیز
      بزودی داخل سایت قرار خواهد گرفت.

  • Avatar

    علی

    مهمان

    با سلام
    پس از دانلود بازی و اقدام به extract کردن فایلها متوجه شدم که فایلهای 3 و 4 و 8 مشکل دارن و بعد از اقدام به recovery متوجه شدم اصلا recovery record برای فایلها در نظر نگرفته شده!!!
    خواهشا recovery record بگذارین برای فایلها! بعد از کلی انتظار دانلود بدجوری ادم میخوره تو ذوقش!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      نویسنده

      سلام علی عزیز
      این مورد حل شد. تشکر از گزارش شما.