دانلود بازی State of Decay برای XBOX 360,دانلود بازی State of Decay برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود بازی State of Decay
دانلود بازی State of Decay برای XBOX 360,دانلود بازی State of Decay برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود بازی State of Decay پارسی گیم

دانلود بازی State of Decay برای XBOX 360

پارسی گیم 3 مهر 1395 26 دیدگاه
17,923 بازدید

دانلود بازی State of Decay برای ایکس باکس 360

استدیو Unable Labs با انتشار عنوان State of Decay دقیقاً همان چیزی را ارائه داد که بسیاری از گیمر ها می‌خواستند، یک عنوان جهان باز پر از زامبی که باید برای بقایتان بجنگید!. بقا در دنیایی گسترده و بدون محدودیت که پر از زامبی است، همان چیزی که بسیاری از گیمر ها می‌خواهند. اما مشکلاتی که گاه گاه برایتان به وجود می‌آید شما را از یک لذت ناب دور می‌کند.

در ابتدا بازی شما کنترل شخصیتی به نام مارکوس را بر عهده دارید. در همان ابتدا باید شخصی به نام اد را از دست زامبی‌ها نجات داده و اورا به جایی امن برسانید. پس از بهبودی اد او دوست شما می‌شود و همیشه همراه شما خواهد بود. همین. تمام داستان بازی در همین یکی دو جمله خلاصه می‌شود. اگر کسی گرفتار بود، اورا نجات دهید، او به شما مدیون می‌شود و همین دلیلی است که او به مکان امن شما بیاید و با شما در آنجا زندگی کرده و همیشه کمک حال شما باشد. تمرکز کلی بازی بر روی گیم پلی‌اش است، اما تمامش همین نیست، اگر کاری کنید که کاراکترتان بمیرد، او دوباره زنده نمی‌شود، بلکه بازی به طور خودکار یک شخصیت دیگر در یک جای دیگر را برای شما انتخاب می‌کند.

گیم پلی بازی State of Decay تنوع زیادی دارد. ماشین‌های مختلف بسیاری در بازی وجود دارند که البته زیاد بودن آن‌ها در طول مسیر کمی بازی را از حس و حال بقا دور می‌کند. نقشه‌ی بزرگ بازی نیز از نقاط قوت آن است. هر شخصیت در بازی یک کوله پشتی دارد که شما می توانید انواع چیزها را در آن جای دهید. نان، چوب، سلاح، چاقو، چسب، قیچی، باند، نخ، طناب و صدها چیز دیگر که برای بقای شما لازم هستند. هر کارکتر در بازی محیط امنی دارد که در می‌توانید آن را ارتقا داده و امنیت آن را بالا ببرید. همانطور که پیش‌تر گفتم، نجات دادن آدمها کار خوبی است! اگر آن‌هارا نجات دهید افراد پایگاهتان زیاد و زیادتر می‌شود و این در امنیت آنجا و بیشتر شدن منابع نیز کمک قابل توجهی می‌کند. همچنین آن‌ها می‌توانند در رد کردن مراحل نیز پاسخگوی نیازتان باشند. پایگاهتان چیزی به نام صندوق ویژه دارد که در آن می‌توانید مهمات و آذوقه مورد نیاز خود را جای دهید و در مقابل امتیازات ویژه دریافت کنید. از این امتیازات می‌توانید برای ارتقا و گرفتن سلاح‌های مورد نیاز خود استفاده کنید. تنوع مراحل بازی با وجود نقشه‌های گسترده بسیار خوب است و شمارا از خستگی و دل زدگی‌های پیاپی باز می‌دارد. مثل هر بازی جهان باز دیگری این عنوان نیز از مراحل اصلی و فرعی بسیاری تشکیل شده است و در پایان مراحلی خاص، بأس فایت هایی نیز وجود دارند که مبارزه با آن‌ها بسیار چالش بر انگیز خواهد بود مهماتتان را بدجوری هدر می‌دهد.

موتور استفاده شده در طراحی گرافیکی بازی نسخه سوم موتور پر طرفدار و مشهور کرایتک یعنی کرای انجین 3 است. گرافیک بازی مشکلات ریز و درشتی دارد. ضعیف بودن اکثر تسکچر ها و بد کیفیت بودن برخی اشیا واقعاً به ذوق آدم می‌زنند. بافت‌های بدی نیز در بازی وجود دارد. به اینها مشکل فریم دهی و مشکلات فنی دیگری نظیر باگ‌های فراوان را نیز اضافه کنید! به دور از مشکلات فنی، طراحی محیط‌های بازی و زامبی‌ها به خوبی کار شده است و جای بحثی باقی نمی‌گذارد. اگر آدم سخت گیری باشید مشکلات بازی ممکن است باعث آزار شما شوند وگرنه که به آن‌ها عادت و چشم پوشی می‌کنید.

گیم پلی و ایده‌ای که بازی دارد همان چیزی است که شمارا دعوت به تجربه‌ی این بازی می‌کند. بقا در چنین دنیائی خواست هر گیمری است و همراه با گیم پلی این بازی و گرافیک نسبتاً خوب آن، تجربه‌ی خوبی را برای هر گیمری رقم میزند. این بازی جدا از مشکلات متعدد فنی‌اش، عنوانی لایق تجربه است و مطمئناً برای طرفداران بازی‌های زامبی محور خاطرات خوشی را خواهد ساخت.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    برای اجرای بازی در ایکس باکس 360 باید ابتد در ایکس باکس برنامه xex menu را داشته باشید و در داخل کامپیوتر همه پارت ها را با هم استخراج کنید و بعد یک فایل iso به وجود می اید که باید از طریق برنامه mpgui360 فایل iso را انتخاب کنید و در بخش outpot-folder مکان ذخیره را انتخاب کنید و بعد به ایکس باکس بزنید و از طریق xex menu بازی را اجرا کنید قبل از همه این کار ها فلش را به ایکس باکس باکس بزنید و فرمت کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من دانلود کردم با گوشی می‌خوام بریزم رو کنسول فقط میشه کمک کنید چطور انجام بدم. لطفاً چون حدود 10 تا بازی دانلود کردم از سایت شما

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام ببخشید این فایل اکسترکت ایسو نداره باید چیکار کنم که نصب بشه تو روخدا جوابمو بدید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Xbox lov در پاسخ به Ali

      مهمان

      فرمتش چیه و آیا پوشه اولیش با عدد 58 شروع میشه یا وقتی تو موشه بازی نیرید تو کامپیوتر عدد پوشه ای هست که با 58 شروع بشه؟

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    با سلام من بازی دانلود کردم ولی وقتی فایل رو استخراج میکنم هیچ فایلی با فرمت ISO وجود نداره ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام خسته نباشید اگه ممکنه این بازیو برای ps3 هم قرار بدید ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Reza plays

    مهمان

    اقا من دارم با گوشی می ریزم وقتی ریختم تو فهش بزنم به ایکس باکس ۳۶۰ خودش میاد یا نه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Reza plays در پاسخ به Reza plays

      مهمان

      اصلا حواسم نیست آقا معذرت میخوام فلش را بهش نوشتم

  • Avatar

    پویا

    مهمان

    سلام خسته نباشید.ببخشید میخواستم بدونم بازی
    مشکل خاصی داره.؟اخه باتوجه به توضیحات حجم خیلی کمی داره.

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه