دانلود بازی Space Rogue برای PC,دانلود بازی Space Rogue برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Space Rogue , بازی Space Rogue با لینک مستقیم و رایگان
دانلود بازی Space Rogue برای PC,دانلود بازی Space Rogue برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Space Rogue , بازی Space Rogue با لینک مستقیم و رایگان پارسی گیم

دانلود بازی Space Rogue برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1395 بدون دیدگاه
6,449 بازدید

دانلود بازی Space Rogue برای کامپیوتر

بازی Space Rogue شما را در نقش فرمانده ی سفینه ی خود قرار می دهد. برای پیشرفت در بازی افراد متفاوتی را استخدام می کنید. هدف اصلی بازی دست شماست و حق انتخاب های بسیار زیادی دارید و می توانید برای صلح بجنگید یا برای غارت، تصمیم گیری با شماست. سفینه خود را ارتقا داده و افراد بیشتری را استخدام کنید. در آخر به نبرد های سهمگین رفته و لذت جنگ در فضا را بچشید.

Space Rogue یک بازی مستقل در سبک استراتژی و اکشن است که توسط استدیو Red Beat ساخته شده است. این استدیو تازه کار اولین عنوان خود را در شبکه استیم عرضه کرده و این بازی مورد استقبال چندانی قرار نگرفته است. با این حال Space Rogue بازی جذابی است و ارزش امتحان کردن را دارد.

آزادی چیزی است که امروزه در بازی های رایانه ای به مقدار فراوان یافت میشود در این بازی نیز شما کاملا آزاد هستید. Space Rogue سبک استراتژی تاکتیکی و ماجراجویی را با یکدیگر ترکیب کرده است و تجربه کردن این بازی خالی از لطف نیست. همانطور که اشاره شد شما در دنیای بازی آزاد ی کامل دارید به این معنی است که می توانید هدف خود را آزادانه انتخاب کرده و به ماجراجویی در کهکشان بپردازید. جالب است بدانید هر بار که بازی را از اول شروع می کنید دنیای بازی به صورت اتفاقی (Random) درست شده و تجربه ی آن با قبل فرق دارد. این سیستم شباهت زیادی به بازی Minecraft دارد پس چندان نو آورانه نیست اما سازندگان آن را خوب پیاده کرده اند. مبارزات بازی واقعا هیجان انگیز و سریع می باشند و شما تمامی این مبارزات را با سفینه ی فضایی خود انجام می دهید. سلاح های بازی بسیار خوب طراحی شده اند و با یکدیگر متفاوت اند به عبارتی دیگر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. شما می توانید سفینه فضایی خود را به هر صورتی که می خواهید شخصی سازی کنید. این سیستم با این که در بازی های زیادی دیده شده است ولی اینجا بسیار خوب کار شده و لذت بخش می باشد.

سیستم دیگری در بازی نیز وجود دارد که به شما اجازه می دهد از سیاره های مختلفی که بازدید می کنید منابع آن سیاره را استخراج کنید. جمع آوری این منابع در طول بازی بسیار مهم هستند و بدون منابع قادر به ساخت یا ارتقای چیزی نیستید. بعضی از منابع کم یاب هستند و بعضی دیگر نیز در بیشتر سیاره ها به مقدار فراوان یافت می شوند. این سیستم نیز با این که نوآورانه نیست اما بسیار خوب کار شده است. در کل گیم پلی بازی سرگرم کننده است و چندین ساعت شما را مشغول می کند.

گراقیک بازی تعریفی ندارد اما در نوع خود خوب کار شده است. بین بازی های مستقل و کم حجم از گرافیک هنری خوبی برخوردار است. تقریبا همه ی کامپیوتر های شخصی می توانند بازی را با کیفیت مطلوبی اجرا کنند و صرف نظر از باگ های زیادی که در بازی دیده می شود گرافیک بازی از نظر فنی مطلوب است.

در آخر، این بازی چندان نو آورانه و خاص نیست اما توانایی سرگرم کردن بازیکنان را دارد. اگر طرفدار بازی های سبک ماجراجویی و استراتژی هستید این بازی به شما پیشنهاد می شود.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Processor: Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: SM3 512MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.