دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX 360,دانلود بازی Grand Theft Auto V برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود بازی GTA V, Grand Theft Auto 5
دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX 360,دانلود بازی Grand Theft Auto V برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود بازی GTA V, Grand Theft Auto 5 پارسی گیم

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX 360

پارسی گیم 31 شهریور 1395 112 دیدگاه
99,529 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی GTA V برای ایکس باکس 360

به‌جرئت می‌توان GTA V بهترین عنوان جهان آزاد نسل پیشین دانست، بازی‌ای که پس از انتشار علاوه بر موفقیت‌های پی‌درپی برای Rockstar، رکوردهای فروش را نیز جا به جا کرد. شاهکاری که به نظر می‌رسد تا چند سال دیگر نیز بهتر از آن ساخته نخواهد شد و مطمئناً از عناصری برخوردار است که تا چند سال آینده نیز هیچ بازی‌ای نمی‌تواند به آن‌ها دست یابد. راک استار تمام توان خود را در ساخت این بازی به کار برده است، جزئیات، گرافیک فوق‌العاده، داستان عالی تنها گوشه‌ای از نقاط قوت این بازی هستند. علاوه بر این‌ها ایده‌های ناب بسیاری نیز توسط راک استار در بازی عملی شده‌اند که هر کدام به نوبه خود تأثیر بسزایی در جذابیت بازی دارند.

داستان بازی روایت گر زندگی سه شخصیت به نام‌های مایکل، تروور و فرانکلین است و از جایی آغاز می‌شود که تروور متوجه یک سرقت از طلافروشی می‌شود، پس از این موضوع او تحقیقاتی انجام می‌دهد و در نهایت متوجه می‌شود این دزدی کار مایکل بوده است. برای همین نزد مایکل می‌رود و پس از مذاکراتی که با هم می‌کنند به همراه فردی دیگر با نام فرانکلین یک گروه تشکیل می‌دهند. البته در طول بازی شاهد ضعف‌هایی نیز در روند داستانی بازی بودیم. داستان این بازی در شهر Los Santos انجام می‌شود که در پی آن، شاهد صحنه‌های پر جزئیاتی در طول بازی هستیم. این صحنه‌ها می‌توانند شامل غروب آفتاب، مسابقه دادن در فاضلاب‌های حومه لس سانتوس و دوچرخه سواری در کوه ها باشند.

یکی از نقاط قوت Grand Theft Auto V طراحی بسیار زیبای گرافیک آن است. تنوع در عابران و شلوغی پیاده روها، ساختمان‌های بلند و پر جزئیات، پیاده روهایی که از شدت تمیزی برق می‌زنند همه و همه نشان از تقلید بی‌نقص راک استار از لس آنجلس دارند. علاوه بر این‌ها عناصر دیگر گرافیکی بازی نیز چون طراحی تکسچر ها، سایه زنی، نورپردازی و … به خوبی هرچه‌تمام‌تر صورت گرفته‌اند تا شاهد یک عنوان فوق‌العاده از نظر گرافیکی باشیم.

مطالب پیشنهادی:

  1. داستان بازی GTA V
  2. نقد و بررسی بازی GTA V
  3. کد تقلب و ترینر بازی GTA V برای کامپیوتر و پلی استیشن 4
  4. دانلود موسیقی متن بازی Grand Theft Auto V
  5. تمامی شایعات و تئوری‌های مطرح‌شده در مورد GTA 6

یکی دیگر از ایده‌های نسبتاً جدیدی که در این نسخه از سری بازی‌های GTA پیاده سازی شده شده، امکان تغییر شخصیت است. شما می‌توانید در هر زمان و در هر مأموریتی شخصیت بازی را تغییر بدهید. در پی این قابلیت‌های متفاوتی نیز خواهید داشت، برای مثال تروور از حالتی به نام دیوانگی بهره می‌برد که در پی این شاهد دو چندان شدن قدرت ضرباتش بر روی دشمن خواهیم بود. مأموریت های اصلی‌ای که پایه بازی را شکل می‌دهند نیز بسیار متنوع‌تر از قبل ظاهر شدا اند و تقریباً در هر مرحله و مأموریت کار متفاوتی را انجام خواهید داد.

یکی از نقاط قوت بازی موسیقی و صدا گذاری‌اش بود، در این عنوان نیز مانند نسخه‌های پیشین GTA شاهد موسیقی هایفوق‌العاده زیبا در پس زمینه بازی بودیم، علاوه بر این‌ها عناصر دیگر صدا گذاری مانند صدا سازی طبیعت، صدا پیشگی شخصیت‌های بازی و سایر موسیقی های آن به بهترین نحو کار شده‌اند که در نهایت منجر به انتقال طبیعی‌ترین حس ممکن به گیمر می‌شوند.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 15.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.9 از میانگین رای 189 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 112 دیدگاه
  • Avatar

    امیر حسین

    مهمان

    سلام لینک هارو بزارین لطفا من اعتماد دارم به سایتتون ممنونم لطفا پیامو بزارین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر علی

    مهمان

    سلام این ارور رو میده alert The game was restarted due to a problem with the storage device where the game data we Installed . Plouco replace the storage device and re – install the game data I loues continue to occur.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام
    بعد از اینکه نصب شد میره روی loading story mode اونجا تصویر ها رو نشون میده اما بازی رو راه نمیندازه همینطور اونجا میمونه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام حتما باید کپی خود باشه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Gamer در پاسخ به علیرضا

      مهمان

      اره

  • Avatar

    دانیال

    مهمان

    اگه دستگاه کپی خور نباشه بازی اجرا نمیشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      PERSIAN UP IRAN GAMER در پاسخ به دانیال

      مهمان

      نه متاسفانه، دستگاه باید کپی خور باشه.
      یا میشه بازی رو توی CD کپی کرد و با CD بازی کرد

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 112 دیدگاه