دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای PS3, دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3
دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای PS3, دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3 پارسی گیم

دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای PS3

پارسی گیم 31 شهریور 1395 1 دیدگاه
9,215 بازدید

دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای پلی استیشن 3

دنیای لگو دنیایی ساده و پر از معماهای جذاب است، دنیای لگو تا به حال میزبان داستان‌های معروف و پرطرفدار زیادی بوده است که که از جمله آن‌ها می‌توان به جنگ ستارگان، کمیک‌های دی سی و.. اشاره کرد. سومین نسخه از سری بتمن دنیای لگو تحت عنوان Lego Batman 3: Beyond Gotham در سال 2014 منتشر شد و با بازخوردهای مثبتی از سوی گیمر ها و منتقدین روبرو شد.

Lego Batman 3: Beyond Gotham توسط سازندگان همیشگی بازی‌های لگو یعنی استدیو TT Fusion ساخته و عرضه شده است. داستان بازی حول محور بتمن و دیگر کاراکترهای دنیای DC می‌چرخد. این بار بتمن به فضا رفته و با دشمن اصلی این نسخه که شخصیتی به نام Brainiac به مبارزه می‌پردازد. وی دارای قدرت‌های قوی و عجیبی است و دشمنی سخت برای لیگ عدالت و بتمن خواهد بود. بازی دارای 150 کاراکتر مختلف و قابل کنترل دنیای DC است که با رد شدن مراحل به ترتیب می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. داستان بازی نیز به ترتیب با همین شخصیت‌ها به پیش می‌رود، مثلاً در اول بازی شما نقش بتمن و رابین را بر عهده خواهید گرفت و با ادامه‌ی داستان، نقش چند شخصیت در فضا و در ادامه‌ی آن چند شخصیت دیگر در یک فضاپیما را ادامه خواهید داد. روند داستانی سری بازی‌های لگو همیشه همین طور بوده و وجود کاراکترهای مختلف و از همه مهم‌تر گیم پلی متنوع برای هر کدام (زیرا هر کدام دارای قابلیت‌های مخصوص خود هستند) بازی را بیش از پیش جذاب می‌کند.

دشمنان بازی در این نسخه اکثراً موجودات فضایی هستند. یکی از نقاط ضعف گیم پلی این بازی، معماهای بسیار ساده است که تا حدودی از جذابیت روند جلو روی بازی می‌کاهد. البته، این دلیلی بر تجربه نکردن این بازی نیست، شاید بازی را کودکانه خطاب کنید اما سری بازی‌های لگو همیشه از جذابیت خاصی بهره‌مند بوده‌اند و دنیای منحصر به فردی را دارا می‌باشند. گیم پلی بازیهای لگو همیشه پذیرای بازی دونفره در کنار دوستتان می‌باشد که می‌توانید به راحتی در یک صفحه‌ی کامل معماها را با هم تکمیل کرده و از پیشروی در مراحل و بودن در نقش کاراکترهای مختلف لذت ببرید. همچنین اکثر شخصیت‌ها دارای قابلیت تعویض لباس و در پی این به دست آوردن قابلیت‌های جدید نیز هستند. گرافیک بازی هم سطح نسخه‌های پیشینش کار شده است. یک گرافیک مکعبی و ساده، همراه با انفجارهایی که همه از جنس لگو می‌باشند.

صداگذاری بتمن بر عهده‌ی Troy Baker صدا پیشه مشهور دنیای بازی‌های ویدئویی بوده است. وی صدا گذاری شخصیت‌های محبوبی چون Joel در The Last of Us و Pagan Min در Far Cry 4 را در کارنامه کاری‌اش داراست. موسیقی بازی نیز تم دارک و حماسی بتمن را ندارد ولی در کل با اتفاقات بازی هماهنگی کامل و از هیجان خاصی برخوردار است.

این بازی مانند نسخه‌های قبلی‌اش توانست علاوه بر موفقیت‌های تجاری بسیاری که برای سازنده‌اش به همراه داشت توانست با بازخوردهای مثبتی نیز از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شود و برای باری دیگر پرچم سری بازی‌های لگو را بالا ببرد.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یوسف

    مهمان

    سلام
    میشه روی rpcs3 اجراش کرد

    پاسخ دهید