دانلود بازی NBA 2K17 برای PS3, دانلود بازی NBA 2K17 برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3, دانلود بازی NBA 2K17, دانلود بازی بسکتبال 2017
دانلود بازی NBA 2K17 برای PS3, دانلود بازی NBA 2K17 برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3, دانلود بازی NBA 2K17, دانلود بازی بسکتبال 2017 پارسی گیم

دانلود بازی NBA 2K17 برای PS3

پارسی گیم 29 شهریور 1395 بدون دیدگاه
3,943 بازدید

دانلود بازی NBA 2K17 برای پلی استیشن 3

زمانی که سال پیش بازی NBA 2K16 عرضه شد توجه بسیاری از گیمر ها را به خود جلب کرد. بازی از همه نظر یک شبیه‌ساز حرفه‌ای بسکتبال بود. همین‌طور یکی از محدود بازی‌های ورزشی بود که بخش داستانی دارد. این نه‌تنها بازیکنان بلکه منتقدان را نیز مجذوب خود کرد و با نمرات بسیار خوبی روبه‌رو شد. حال انتظارات طرفداران از NBA 2K17 بسیار بالا است و ظاهراً سازندگان قصد ناامید کردن ما را ندارند.

بازی NBA 2K17 مانند هر بازی ورزشی دیگری تصمیم دارد طرفداران این ورزش‌ها را جذب بازی خود کند. در نسخه‌ی قبلی سری بازی‌های NBA ما شاهد شبیه‌سازی دقیق بازیکنان تیم‌های مختلف بسکتبال در بازی بودیم به این معنی که هر شخصی استایل و ظاهر مخصوص خود را دارد البته این سیستم بی‌نقص نبود و ما شاهد مشکلات و باگ‌های زیادی در بعضی از بازیکنان بودیم که این مشکلات درروند بازی ما تأثیر بدی می‌گذاشتند. حال در NBA 2K17 سازندگان به مخاطبان و طرفداران خود قول داده‌اند تا این مشکلات را از بازی ریشه‌کن کرده و شبیه‌سازی بهتری در بازی NBA 2K17 انجام دهند.

در کل چیزی که نمی‌توان انکار کرد این است که استدیو سازنده حرکات تمامی بازیکنان را با دقت کامل شبیه‌سازی کرده و هر بازی کن انیمیشن خاص خود را برای هر کاری دارد از شوت زدن گرفته تا پای‌کوبی آن‌ها همگی با یکدیگر فرق داشته و متفاوت و خاص هستند. حتی بدن و چهره‌ی بازیکنان نیز بسیار دقیق و بی‌نقص طراحی‌شده‌اند. به‌جز بازیکنان مربی‌ها نیز بدن، چهره و استایل خاص خود را دارند. در کل جدا از یک سری مشکلات و باگ‌ها بازی از این لحاظ بسیار خوب عمل کرده است.

بخش گیم پلی نیز بسیار خوب کار شده است و حس بودن در یک بازی بسکتبال را به مخاطبان القا می‌کند. یکی از بهترین و جذاب‌ترین بخش‌های بازی، بخش داستانی است. در این بخش شما می‌توانید یک بازیکن را ساخته و شبیه‌سازی کنید. این بخش کمی شبیه MyGM و MyLeague است. شما باید با انجام بازی‌های مختلف و دریافت محبوبیت شخصیت خود را قله‌های ترقی بالا ببرید و فتح کنید. همچنین حتی زمین‌بازی و تمرین را می‌توانید شخصی‌سازی کنید. این‌ها مشخصات نسخه‌ی قبلی بازی بود اما در این نسخه ما باید شاهد پیشرفته‌تر شدن این بخش از بازی باشیم.

یکی از بخش‌های جالب دیگر از بازی مد Several Game است. تابه‌حال بسکتبال خیابانی انجام داده‌اید؟ در این‌جور بازی‌ها یا قوانین وجود ندارد یا کلاً بازی را خودتان قانون‌گذاری می‌کنید. اگر این سبک را دوست دارد NBA 2k17 شما را ناامید نمی‌کند. در Several Game، شما می‌توانید قوانین بازی را به‌صورت دلخواه گذاشته و از آن لذت ببرید.

همچنین اگر عاشق شخصی‌سازی و ساخت شخصیت خود هستید می‌توانید بخش MyGM یا MyLeague را امتحان کنید. در این حالت شما می‌توانید کاراکتر خود را ساخته و با آن در بازی پیشرفت کنید. همچنین در این بخش‌ها می‌توانید تیم خود را ساخته و پیشرفت کنید یا این که عضو تیم مختلفی شوید. مدها و بخش‌های دیگری نیز وجود دارد و انجام دادن آن‌ها نیز خالی از لطف نیست، در کل سازندگان در بخش گیم پلی کم‌کاری نکرده‌اند و بازی‌ای بسیار لذت‌بخش به طرفداران خود ارائه داده‌اند.

در آخر، ورزش بسکتبال جزو پرطرفدارترین ورزش‌های دنیا است و سازندگان توانسته‌اند بازی درخور آن بسازند. اگر از طرفداران بسکتبال هستید این بازی شما را ناامید نمی‌کند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.