دانلود بازی SteamWorld Heist برای PC,دانلود بازی SteamWorld Heist برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی SteamWorld Heist, بازی SteamWorld Heist
دانلود بازی SteamWorld Heist برای PC,دانلود بازی SteamWorld Heist برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی SteamWorld Heist, بازی SteamWorld Heist پارسی گیم

دانلود بازی SteamWorld Heist برای PC

پارسی گیم 25 شهریور 1395 بدون دیدگاه
5,489 بازدید

دانلود بازی SteamWorld Heist برای کامپیوتر

بازی SteamWorld Heist با سبك اكشن و ماجراجویی است و توسط استدیو Image and Form International AB ساخته‌شده است. داستان بازی سبكی فضایی و آخرالزمانی اما باحالتی دوبعدی و كارتونی دارد؛ زمین تقریباً از بین رفته و به پایان كار خود نزدیك است، در این میان موجودات فضایی فرصت را غنیمت شمرده و زمین آمده‌اند و از طریق زمین در حال حكمرانی بر كل منظومه راه شیری هستند. حال شما با سفینه‌ای نه كه متعلق به دزدان دریایی است وظیفه‌دارید آن‌ها را با افراد كم اما نیرومندی كه در اختیاردارید از بین ببرید و پایانی بر حكومت آن‌ها بر منظومه شمسی باشید. باید مراقب باشید چراکه این موجودات فضایی تادندان‌مسلح هستند و در صورت اشتباه شما شناسایی و از بین می‌روید.نشانه‌گیری و قدرت تیراندازی در این عنوان از اهمیت زیادی برخوردار است.

این بازی از سیستم كنترل ساده‌ای استفاده می‌کند به‌طوری شما آزادانه نمی‌توانید حركت كنید و حركت شما قواعد خاص خود را دارد. همچنین شما در مواجه با دشمنان می‌توانید پناه بگیرید و باهدف گیری مناسب كار آن‌ها را یکسره كنید. شما در این بازی باید به كمك دوستان خود بروید و آن‌ها را دوباره دورهم جمع كنید و رهبری آن‌ها را به عهده بگیرید و با ورود به سفینه اصلی موجودات فضایی كهكشان را نجات دهید.

در گیم پلی بازی شاهد سیستم تیراندازی و سنگر گیری جالبی هستیم كه گاهاً در بازی‌های دیگر به چشم‌خورده است؛ در ادامه باید گفت كه سیستم تیراندازی نوبتی بوده و شما برای همیشه نمی‌توانید سنگر بگیرید چراکه هر سنگری مانند بشکه‌های فلزی یا جعبه‌های داخل بازی دارای میزانی مشخصی armor هستند و بعد از چند بار دفاع از شما در مقابل گلوله‌ها از بین خواهند رفت. همچنین شما می‌توانید با استفاده از نشانه‌گیری چندمرحله‌ای كاری كنید كه گلوله شما به چند جا كمانه كند و دشمنتان را از پا دربیاورد.

همچنین با استفاده از پوینت‌های به دست آماده می‌توانید كمی تغییرات در شخصیت اصلی بازی به وجود آورید و با استفاده از نقشه‌ای كه بعداً در اختیار شما قرار می‌گیرد مراحل بازی را انتخاب كنید و به هرجایی از این كهكشان برای كمك بروید.

موسیقی و صداگذاری بازی چیزی بیشتر از چند موسیقی و افكت ساده و تكراری نیست و نمی‌توان به آن امید داشت اما بخش گرافیكی و طراحی شخصیت‌ها كمی بهتر بوده اما دیدن دشمنان با ظاهری تكراری شاید كمی عذاب‌آور و خسته‌کننده باشد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista 32 bit
Processor: 2 GHz, SSE2 support
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.1-compatible, 512 MB video memory, framebuffer object support. E.g. Intel HD 4600 or better.
Storage: 320 MB available space
Sound Card: OpenAL compatible
Additional Notes: You may need to update your graphics drivers for OpenGL 2.1 support.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.