دانلود بازی FIFA 17 برای PS4, دانلود بازی FIFA 17 برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی FIFA 17, دانلود بازی فیفا 2017, FIFA 2017 پارسی گیم

دانلود بازی FIFA 17 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 13 تیر 1396 39 دیدگاه
13,580 بازدید

دانلود بازی FIFA 17 برای پلی استیشن 4

آپدیت بازی FIFA 17 قرار گرفت

شرکت EA هرساله بازی FIFA را برای رقابت با PES عرضه می‌کند. این بازی نه‌تنها در ایران بلکه در سطح جهانی نیز طرفداران بسیاری دارد و برای شرکت الکترونیک آرتز سود فراوانی به همراه دارد. این بار ما شاهد اولین فیفای نسل هشتمی هستیم که واقعاً حس و حال یک بازی نسل هشتمی را می‌دهد. به نقل از سازندگان این نسخه از فیفا یعنی Fifa 17 قرار است از موتور قدرتمند و پرآوازه‌ی Frostbite 3 استفاده کند. بازی‌های بزرگی همچون Battlefield 1 نیز قرار است با همین موتور ساخته و عرضه شود.

برخلاف نسخه‌های قبلی سری بازی Fifa ، این باز ما شاهد بخش داستانی هستیم. این بخش در بازی NBA نیز وجود دارد و در سری فیفا نیز این احتیاج به بخش داستانی کمی احساس می‌شد. برای همین EA دست‌به‌کار شده و امسال باعرضه‌ی FIFA 17 ما شاهد اولین نسخه از فیفا هستیم که دارای بخش داستانی است.

داستان FIFA 17 درباره‌ی شخصی به نام “الکس هانتر” (Alex Hunter) است. شما می‌توانید او را تا ستاره شدن در لیگ انگلیس همراهی کنید. بازی‌های بخش داستانی تماماً به لیگ انگلیس محدود می‌شود و همان‌طور که اشاره شد FIFA 17 اولین نسخه‌ی “فیفا” هست که بخش داستانی دارد و احتمالاً EA برنامه‌های زیادی برای پیشرفت این بخش در نسخه‌های بعدی دارد. به‌جز بازی‌ها، شما در زندگی شخصی الکس نیز همراه او خواهید بود. همین‌طور می‌توانید تصمیم‌گیری‌های بزرگ و کوچک زیادی را برای او انجام دهید. برای مثال شما می‌توانید انتخاب کنید که چه نوع رفتاری را در مواجهه با هم‌تیمی‌ها و دوستان خود، از خود نشان دهید، که این مسئله برای بسیاری از گیمر ها خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای است.

یکی بزرگ‌ترین بهبودهای بازی در بخش گیم پلی، هوش مصنوعی ارتقا یافته‌ی بازی بوده است که گفته‌ی سازندگان کنترل‌های سیستم حمله‌ی بازی نیز بسیار نرم‌تر و بهینه‌تر از نسخه‌های گذشته هستند. همان‌طور که می‌دانید بازی FIFA دارای بخش‌ها و مدهای زیادی است یکی از مدهایی که در آن تغییرات زیادی اعمال‌شده است Career Mode است که در این مد این بار می‌توانید شخصی‌سازی‌های زیادی را در تیم اعمال کنید. همچنین بخش مدیریت تیم ارتقا یافته و شاهد ویژگی‌ها جدیدی در این بخش هستیم که EA زیاد به آن اشاره نکرده است. خوب است بدانید این بار ما شاهد اضافه شدن و حضور لیگ ژاپن در این بخش هستیم.

به لطف موتور گرافیکی Frostbite 3 این بار بافت‌ها و تکسچر های بسیار باکیفیت‌تری را در چهره بازیکنان مشاهده می‌کنیم. همین‌طور فیزیک بازی در این نسخه بهبود زیادی پیداکرده است و برخورد بازیکنان به یکدیگر یا به سطح زمین همچنین برخورد توپ بسیار باکیفیت‌تر و واقعی‌تر از گذشته هستند. و فرق آن‌ها با فیفاهای قبلی همانند روز، روشن است.

در آخر، امسال شرکت EA ما را به‌شدت سورپرایز کرده است که از بخش داستانی گرفته تا بهبود بزرگ گرافیکی تمامی این‌ها از خواسته‌های طرفداران بوده که در این نسخه شرکت EA به آن‌ها عمل کرده است. اگر از طرفداران این سری هستید این بازی را از دست ندهید. اگر هم بازیکنی تازه‌کار در این زمینه هستید شاید این نسخه بتواند شروع خوبی برای شما باشد.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 28.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 39 دیدگاه
  • Avatar

    محمد سعادت

    مهمان

    سلام ببخشید من ps4 دارم بعد فیفا 17 خریدم دیسک بعد میرم داخلش 12 تا تیم بیشتر داخلش نیست کی نمیدونه چرا ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 39 دیدگاه