دانلود بازی Phantaruk برای PC,دانلود بازی Phantaruk برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Phantaruk, دانلود کرک بازی Phantaruk نسخه کرک شده
دانلود بازی Phantaruk برای PC,دانلود بازی Phantaruk برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Phantaruk, دانلود کرک بازی Phantaruk نسخه کرک شده پارسی گیم

دانلود بازی Phantaruk برای PC

پارسی گیم 23 شهریور 1395 4 دیدگاه
14,098 بازدید

دانلود بازی Phantaruk برای کامپیوتر

Phantaruk عنوانی ترسناک، ماجراجویی و سوم شخص است که در سال 2016 برای پلتفرم رایانه های شخصی عرضه‌شده است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که انسان‌ها قصد ساختن یه ابر انسان را دارند و شروع به تحقیق بر روی این موضوع می‌کنند. با پیشرفت تحقیقات انسان‌ها به یک نوع ویروس جدید دست پیدا می‌کنند که طول عمر انسان‌ها را بیشتر و بدن آن‌ها را قوی‌تر می‌کند ولی این موجودات به خون انسان‌های عادی تشنه هستند و خوی حیوانی دارند. با یک اشتباه این ویروس پخش می‌شود و بیشتر انسان‌ها به آن مبتلا می‌شوند. شما یک پژوهشگر هستید که در یک کشتی کار می‌کنید اما با پخش شدن ویروس ساکنان کشتی به این موجودات تبدیل‌شده‌اند و می‌خواهند شما را بخورند ولی شما باید از دست آن‌ها فرار کنید و راهی برای خروج از کشتی پیدا کنید.

در بازی شما باید از دست این موجودات فرار کنید حواستان به HP خود باشد و سریع عمل کنید. به‌جز این فاکتورها شما می‌توانید در بازی بگردید و ماده‌ای به نام میتان را پیدا کنید که با تزریق ان به خود از چشم این موجودات دور بماند و راحت‌تر به دنبال رازهای کشتی و پخش شدن ویروس مرموز بگردید. اتاق‌های بازی هرکدام برای شما چیز جدیدی به همراه دارد و شما باید به‌دقت آن‌ها را جست‌وجو کنید و چیزی را از قلم نیندازید.

گرافیک بازی عالی کارشده و تمام حس در کشتی بودن را به شما القا می‌کند در بعضی اتاق‌ها شما در یک تاریکی مطلق هستید که نوری از اتاق کناری می‌تابد و فقط بخشی را روشن می‌کند اما روی سایه سیاه‌های این موضوع کارشده و شما را حیرت‌زده می‌کند.

موسیقی بازی بسیار عالی کارشده و حسی عجیب را به شما منتقل می‌کند علاوه بر موسیقی صدای موجوداتی که از دور و نزدیک می‌آید و می‌خواهند به شما نزدیک شوند هم ترسناک است . اگر در بازی شما مسیری اشتباه بروید یا چند در را بدون رمز عبور باز کنید آژیر به صدا در می‌آید و همه‌ی موجودات را به سمت شما می‌کشد پس همیشه مراقب آژیرها باشد و در اولین موقعیت سعی کنید آن‌ها را خاموش‌کنید.

در آخر اگر می‌خواهید از یک بازی ترسناک ماجراجویی با جزیات بالا و صدای عالی را تجربه کنید لذت ولی زمان کمی دارید حتماً این بازی را تجربه کنید این بازی نهایتاً 4 ساعت گیم پلی دارد و شما می‌توانید به‌راحتی آن را تمام کنید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, VISTA, 7 SP1+, 8, 10
Processor: CPU: SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX9 (shader model 3.0) capabilities
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, VISTA, 7 SP1+, 8, 10
Processor: CPU: SSE2 instruction set support
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX9 (shader model 3.0) capabilities
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

برای تغییر زبان بازی به بخش Options > Audio & Text > Language مراجعه کنید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    علی جنت پور

    مهمان

    کرک بازی رو هم در محل نصب بازی کپی کردم اما باز هم بازی اجرا نشد.
    در کل بازی مشکل داره .
    مرسی

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی جنت پور

      پشتیبانی

      بازی تست شده و سالم هست

  • Avatar

    ggggggg

    مهمان

    اجرا نمیشه!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ggggggg

      نویسنده

      کرک بازی را در محل نصب بازی کپی کنید و بازی را اجرا کنید.