دانلود بازی Grand Theft Auto V برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی GTA V برای PS4, دانلود بازی GTA V
دانلود بازی Grand Theft Auto V برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی GTA V برای PS4, دانلود بازی GTA V پارسی گیم

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 6 فروردین 1397 314 دیدگاه
229,427 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی GTA V برای پلی استیشن 4

به‌جرئت می‌توان GTA V بهترین عنوان جهان آزاد نسل پیشین دانست، بازی‌ای که پس از انتشار علاوه بر موفقیت‌های پی‌درپی برای Rockstar، رکوردهای فروش را نیز جا به جا کرد. شاهکاری که به نظر می‌رسد تا چند سال دیگر نیز بهتر از آن ساخته نخواهد شد و مطمئناً از عناصری برخوردار است که تا چند سال آینده نیز هیچ بازی‌ای نمی‌تواند به آن‌ها دست یابد. راک استار تمام توان خود را در ساخت این بازی به کار برده است، جزئیات، گرافیک فوق‌العاده، داستان عالی تنها گوشه‌ای از نقاط قوت این بازی هستند. علاوه بر این‌ها ایده‌های ناب بسیاری نیز توسط راک استار در بازی عملی شده‌اند که هر کدام به نوبه خود تأثیر بسزایی در جذابیت بازی دارند.

داستان بازی روایت گر زندگی سه شخصیت به نام‌های مایکل، تروور و فرانکلین است و از جایی آغاز می‌شود که تروور متوجه یک سرقت از طلافروشی می‌شود، پس از این موضوع او تحقیقاتی انجام می‌دهد و در نهایت متوجه می‌شود این دزدی کار مایکل بوده است. برای همین نزد مایکل می‌رود و پس از مذاکراتی که با هم می‌کنند به همراه فردی دیگر با نام فرانکلین یک گروه تشکیل می‌دهند. البته در طول بازی شاهد ضعف‌هایی نیز در روند داستانی بازی بودیم. داستان این بازی در شهر Los Santos انجام می‌شود که در پی آن، شاهد صحنه‌های پر جزئیاتی در طول بازی هستیم. این صحنه‌ها می‌توانند شامل غروب آفتاب، مسابقه دادن در فاضلاب‌های حومه لس سانتوس و دوچرخه سواری در کوه ها باشند.

یکی از نقاط قوت Grand Theft Auto V طراحی بسیار زیبای گرافیک آن است. تنوع در عابران و شلوغی پیاده روها، ساختمان‌های بلند و پر جزئیات، پیاده روهایی که از شدت تمیزی برق می‌زنند همه و همه نشان از تقلید بی‌نقص راک استار از لس آنجلس دارند. علاوه بر این‌ها عناصر دیگر گرافیکی بازی نیز چون طراحی تکسچر ها، سایه زنی، نورپردازی و … به خوبی هرچه‌تمام‌تر صورت گرفته‌اند تا شاهد یک عنوان فوق‌العاده از نظر گرافیکی باشیم.

یکی دیگر از ایده‌های نسبتاً جدیدی که در این نسخه از سری بازی‌های GTA پیاده سازی شده شده، امکان تغییر شخصیت است. شما می‌توانید در هر زمان و در هر مأموریتی شخصیت بازی را تغییر بدهید. در پی این قابلیت‌های متفاوتی نیز خواهید داشت، برای مثال تروور از حالتی به نام دیوانگی بهره می‌برد که در پی این شاهد دو چندان شدن قدرت ضرباتش بر روی دشمن خواهیم بود. مأموریت های اصلی‌ای که پایه بازی را شکل می‌دهند نیز بسیار متنوع‌تر از قبل ظاهر شدا اند و تقریباً در هر مرحله و مأموریت کار متفاوتی را انجام خواهید داد.

یکی از نقاط قوت بازی موسیقی و صدا گذاری‌اش بود، در این عنوان نیز مانند نسخه‌های پیشین GTA شاهد موسیقی هایفوق‌العاده زیبا در پس زمینه بازی بودیم، علاوه بر این‌ها عناصر دیگر صدا گذاری مانند صدا سازی طبیعت، صدا پیشگی شخصیت‌های بازی و سایر موسیقی های آن به بهترین نحو کار شده‌اند که در نهایت منجر به انتقال طبیعی‌ترین حس ممکن به گیمر می‌شوند.

مطالب پیشنهادی:

  1. داستان بازی GTA V
  2. نقد و بررسی بازی GTA V
  3. کد تقلب و ترینر بازی GTA V برای کامپیوتر و پلی استیشن 4
  4. دانلود موسیقی متن بازی Grand Theft Auto V
  5. تمامی شایعات و تئوری‌های مطرح‌شده در مورد GTA 6

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 43.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.1 از میانگین رای 265 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی GTA V در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی GTA V نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی جی تی ای وی برای پلی استیشن 4 چقدر است ؟

حجم بازی GTA V برای پلی استیشن 4 حدود 45 گیگابایت است، البته به دلیل بخش آنلاین این بازی حدود 18 گیگابایت هم فایل آپدیت خواهید داشت.

۲
آپدیت جدید GTA V را از کجا دانلود کنم ؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی GTA V را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۳
قیمت بازی GTA V برای پلی استیشن 4 چقدر است ؟

اگر قصد خرید بازی GTA V را دارید این بازی با قیمت های متفاوتی از سوی فروشندگان عرضه خواهد شد. اما قیمت اصلی بازی که در فروشگاه سونی قرار دارد 29.99 دلار خواهد بود. البته می توانید در رویدادهای متنوع مانند هالووین یا جمعه سیاه این بازی را با قیمت کمتری خریداری کنید.

۴
داستان بازی GTA V در چه جهانی روایت می شود ؟

توسعه‌دهندگان راکستار این دفعه به‌جای یک داستان، سه شخصیت را وارد بازی کرده‌اند که زندگی آن‌ها به‌نوعی به یکدیگر خواهد رسید. بازی همان اوایل داستان یک گروه تبه‌کار را به رهبری مایکل نشان می‌دهد. جایی که او به همراه ترور و دو هم‌دستشان در حال فرار از سرقت یک بانک هستند اما به‌یک‌باره مایکل به‌ظاهر کشته می‌شود و ترور به نقطه‌ای دور فرار می‌کند. استفاده از المان‌های داستانی غنی و همچنین تکنیک‌های سینمایی، بازی GTA V را ازلحاظ داستانی به یکی از بهترین بازی‌های موجود تبدیل کرده است. از سویی شاهد مایکل هستیم که زندگی جدیدی را شروع کرده است و در یک زندگی آمریکایی درگیر چالش‌های خانواده‌اش است. از سوی دیگر فرانکلین که جوانی دنبال شهرت و ثروت است با مایکل همکاری می‌کند و این‌طور است که داستان دزدی‌های بزرگ این بار در شهر لوس سانتوس شروع می‌شود.

۵
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۶
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۷
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 314 دیدگاه
  • Avatar

    Hasan

    مهمان

    سلام آموزش نصب بازی ها روی هارد رو دارید یاخیر اگه دارید هزینش چقدره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    صالح

    مهمان

    همون بهتر که لینک های دانلود حذف شد.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      حامد در پاسخ به صالح

      مهمان

      کامنت نمیزاشتی سنگین تر بودی?

  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    سلام
    ایا میشه اینو روی پلی 4 کپی خور نصب و بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سجاد

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    انس بیجاد

    مهمان

    سلام بازی gta v رو از فروشگاه پلی استیشن بخرم و دانلودش کنم میتونم انلاین هم بازی کنم؟
    و اینکه چطوری میشه انلاین بازی کرد باید چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
    مرسی ممنونم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      abolfazl در پاسخ به انس بیجاد

      مهمان

      باید پلی استیشن پلاس داشته باشید

  • Avatar

    کاربر

    مهمان

    سلام ببخشید من همه بازیام دیسک هستن می توانم کنسولم رو به اینترنت وصل کنم و جی تی ای آنلاین بازی کنم؟لطفا زود جواب بدین❤️❤️

    پاسخ دهید
    • Avatar

      نیما در پاسخ به کاربر

      مهمان

      بله
      البته اگه تو خود دستگاه بازی ای نریخته باشید
      اگر هم ریخته باشید قفل میشه

  • Avatar

    As….h

    مهمان

    سلام دوستان . من تا حالا بازی های ps4 رو از مغازه دار می خریدم به صورت اکانتی . می خواستم ببینم اگه انلاین بشم یا اینکه از کانال های تلگرامی بخوام خودم اکانت وارد کنم ، ممکنه دستگاه بن بشه یا اینکه بازی ها قفل بشن ؟ کلا چه خطراتی داره؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Poor در پاسخ به As....h

      مهمان

      من بازیام هکی بود داداش به نت وصل کردم قفل شد نکنید لطفا ??

    • Avatar

      محمدامیت در پاسخ به As....h

      مهمان

      به خدا من از اینترنت استفاده کردم همه بازی‌ام قفل شدن تو وصل نکن

  • Avatar

    علیزضا

    مهمان

    سلام میشه راهنماییم کنید چجوری تو کنسول بزیرم بعد دانلود

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 314 دیدگاه