دانلود بازی Master of Orion برای PC,دانلود بازی Master of Orion برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Master of Orion, رایگان Master of Orion با لینک مستقیم
دانلود بازی Master of Orion برای PC,دانلود بازی Master of Orion برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Master of Orion, رایگان Master of Orion با لینک مستقیم پارسی گیم

دانلود بازی Master of Orion برای PC

پارسی گیم 17 شهریور 1395 2 دیدگاه
6,153 بازدید

دانلود بازی Master of Orion برای کامپیوتر

Master of Orion یکی از عناوین استراتژِیکی است که در سال 1993 برای رایانه های شخصی عرضه شد. داستان اصلی بازی شش قبیله مختلف از موجودات فضایی و انسان ها است که در کهکشان در صلح زندگی می کنند هر کدام بخشی از کهکشان را تحت سلطه خود دارند اما به صورت ناگهانی یک قبیله هفتم پدیدار می شود که قصد بر هم زدن این صلح و نابودی قبایل دیگر را دارد و حالا شما باید با فرماندهی کردن یکی از این شش قبیله جلوی این گروه نو ظهور را بگیرید تا صلح در کهکشان حفظ شود.

گیم پلی بازی برای شما شرایطی فراهم کرده است تا بر روی همه‌ی منابع یک قبیله کنترل کامل داشته باشید از خوردوخوراک کارگرهایتان تا میزان زادوولد شهروندان تا دقیق بتوانید فرماندهی کنید و آن‌ها را از این خطر مرگبار نجات دهید. در طول بازی شما سفینه‌هایی می‌سازید تا از بخش تحت کنترل خود در کهکشان دفاع کنید و با پیشرفت علم آن‌ها را ارتقا دهید تا صدمه کمتری ببینند یا دشمن بیشتری را نابود کنند. در بازی هر قبیله‌ای خصوصیات مخصوص به خود را دارد مثلاً قبیله انسان‌ها سخت‌کوش هستند و بیشتر کار می‌کنند و یک قبیله دیگر در پیشرفت‌های علمی سریع‌تر هستند. شما می‌توانید در بازی قبیله‌ای را انتخاب کنید که به نظر خودتان باشد . در بازی فقط قبیله جدید نیست که دشمن شماست در بعضی سیاره‌های اطراف موجوداتی وجود دارند که به‌راحتی می‌توانند یک سفینه را نابود کنند پس حواستان را خوب جمع کنید که در راه فرار از قبیله هفتم با این موجودات فضایی روبه‌رو نشوید. شاید با سفینه خود بتوانید کمی دشمن صدمه بزنید ولی موجودات فضایی به این راحتی صدمه نمی ببینند.

صداگذاری بازی بسیار عالی است و برای صداگذاری روسای قبایل از صدای هنرپیشه‌های معروف استفاده‌شده است و شما با شنیدن صدای آن‌ها حتماً آن‌ها را خواهید شناخت. صداهای داخل بازی از صدا حرکت سفینه تا موسیقی ملایم در شروع بازی بسیار خوب کارشده است و به شما حس امید و آمادگی برای مبارزه می‌دهد.

پس اگر به دنبال یک بازی استراتژیک که کنترل کاملی بر همه‌چیز را داشته باشید می‌گردید و صدا و شخصیت‌های بازی برای شما مهم است و می‌خواهید از صدای بازی هم لذت ببرید ما به شما این بازی بسیار زیبا را پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10 (64bit)
Processor: Intel i5 2.8GHz or AMD Athlon X4 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia 560, ATI 5870 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible
Additional Notes: Recommended Video Memory: 1 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10 (64bit)
Processor: Intel i5 2.8GHz or AMD Athlon X4 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia 560, ATI 5870 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible
Additional Notes: Recommended Video Memory: 1 GB

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ابراهیم نانکلی

    مهمان

    آنلاین هم میشه بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ابراهیم نانکلی

      نویسنده

      خیر. چون این بازی کرک شده