دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360,دانلود بازی Tomb Raider برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود Tomb Raider برای کنسول ایکس باکس 360 ریجن فری
دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360,دانلود بازی Tomb Raider برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود Tomb Raider برای کنسول ایکس باکس 360 ریجن فری پارسی گیم

دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX 360

پارسی گیم 15 شهریور 1395 9 دیدگاه
11,847 بازدید

دانلود بازی Tomb Raider برای ایکس باکس 360

این نسخه از فرانچایز محبوب Tomb Raider به دليل نوآوری‌های جدید و جذاب زيادي كه در سبك خود داشت است، تبدیل به اثری مورد انتظار شد و پس از انتشارش نشان داد كه هنوز می‌توان به اين فرانچايز اميدوار بود. همچنين افراد زيادي که با شخصيت لاراكرافت، خاطراتي به ياد ماندني داشتند، با این عنوان توانستند بخش عظيمي از اين خاطرات را زنده كنند. بدون شک اعضای Crystal Dynamics کارشان را به خوبی انجام دادند و اثر فوق‌العاده‌ای را خلق کردند.

داستان بازی از جايي روايت می‌شود كه نشان می‌دهد پدر لارا باستان شناس مشهوری بوده است و لارا می‌خواهد راه پدر را ادامه دهد ، بنابراين به همراه دوست خود راهي سفري دريايي می‌شود ولي طي سانحه ای آن‌ها در بين راه در جزیره‌ی مرموزی گرفتار می‌شوند. بعد از اين اتفاق لارا متوجه می‌شود كه دوستانش در جايي ديگر از جزيره هستند. او مجبور است که برای پیدا کردن آن‌ها تلاش زیادی کند اما اين جزيره نيمه تاريك، انتظار لارا را برای رویارویی با حوادث می‌کشد.

گيم پلي بازي داراي محيطي جهان باز است كه حسي جذاب را براي اين بازي ماجراجويي، به ارمغان مياورد. لارا هیچ‌گونه مهارت ورزشي يا مبارزه اي ندارد اما گويي در اين جزيره بهتر از هر فرد ديگری با حوادث روبرو می شود و چالش پيش رویش را پشت سر می‌گذارد. در نقشه‌ی بازی نقاطي به نام كمپ وجود دارد كه از طريق آن‌ها می‌توانید به هر جاي اين جزيره Fast Travel كنيد. همچنين می‌توانید اسلحه خود را به‌روزرسانی كنيد.

كي ديگر از ویژگی‌ها و نقاط قوت اين بازي وجود Skill هايي است كه در طول بازي توسط Salvage ها جمع‌آوری كرديد .اين Skill ها به سه دسته مختلف تقسيم می‌شوند كه هر كدام ويژگي خاصي دارند که براي به دست آوردن Salvage ها می‌توانید به شكار حيوانات برويد و xp هم در كنار آن به دست آوردید. شما می‌توانید به مسير يابي ادامه دهيد چون لارا از قابليتي به نام Survival Vision يا همان غريزه خود استفاده می‌کند. شما نبايد نگران باس های اين بازي باشيد چون به غير از یکی از آن‌ها بقيه در حد يك QTE ساده هستند.

گرافيك بازي Tomb Raider با موتور انحصاري استفاده شده در آن حرف‌های زيادي براي گفتن دارد و جلوه‌های زیبایی را به رخ می‌کشد. جزئيات و نورپردازي بسيار عالي كار شده است و در کنار شخصيت پردازي عالي این اثر، می‌توانید به صورت كامل با شخصيت هاي بازي و مخصوصاً لارا همزاد پنداري كنيد.
در مورد موسيقي بازي بايد گفت شما موسيقي در طول مراحل نمی‌شنوید و تنهاي صدا جانواران اطرافتان به گوش ميرسد مانند پرندگان و موش‌ها يا صداي اب و درياي دور جزيره زيرا در اين بازي همه چيز به موسيقي طبيعت برمی‌گردد.
در آخر اين بازي شما را حيرت زده خواهد كرد و مدت‌ها با آن سرگرم خواهيد بود.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    متین

    مهمان

    میشه آموزش نصب با موبایلم بزارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رادین

    مهمان

    سلام من این بازی رو چجوری بریزم تو ایکس باکس 360

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رادین

    مهمان

    سلام من این بازی رو چجوری بریزم تو فلش برای ایکس باکس 360

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من فایلها رو دانلود کردم اما اکسترکت نمیکنه یه ارور جدید میده که تاحالا ندیده بودم:
    The archive is either in unknown format or damaged
    محض احتیاط با seg manager هم چک کردم، ولی مشکل برطرف نشد.
    آیا مشکل در آپلود فایا از طرف شماست؟… ممنون از پیگیریتون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      احتمالا یکی از پارت ها ناقص دانلود شده
      با نرم افزار وینرار پارت ناقص را فیکس نمایید
      در صورت حل نشدن مشکل پارت معیوب را مجددا دانلود نمایید

  • Avatar

    nimajlo

    مهمان

    سلام اگر من این بازی را دانلود کنم و بر روی xbox one s بریزم بازی بالا می آورد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به nimajlo

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    kia

    مهمان

    آقا میشه بگین region این بازی چیه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به kia

      نویسنده

      ریجن فری