دانلود بازی Pro Cycling Manager 2016 برای PC,دانلود بازی Pro Cycling Manager 2016 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Pro Cycling Manager, بازی دوچرخه سواری
دانلود بازی Pro Cycling Manager 2016 برای PC,دانلود بازی Pro Cycling Manager 2016 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Pro Cycling Manager, بازی دوچرخه سواری پارسی گیم

دانلود بازی Pro Cycling Manager 2016 برای PC

پارسی گیم 14 شهریور 1395 2 دیدگاه
4,440 بازدید

دانلود بازی Pro Cycling Manager 2016 برای کامپیوتر

Pro Cycling Manager 2016 نام عنواني است كه به ساخت شبيه سازي مسابقات دوچرخه سواري مشغول است.شما در اين بازي با سيستمي روبه‌رو هستيد كه شايد خيلي با آن آشنایی نداريد و همچنين كار كردن با آن ممكن است براي شما دشوار اما نگران نباشيد و در ادامه با ما همراه باشيد. منو اين بازي كه متشكل از ٦سربرگ مختلف است و شما براي شروع بازي بايد به سربرگ اول برويد و ماجراجويي خود را آغاز كنيد؛همچنين براي مولتي بازي كرديد می‌توانید از سربرگ دوم و براي اطلاع از وضعيت خود از جمله جايگاه شما در بين اعضاي تيم،جايگاه تيم شما در دنياي بازي و اطلاعات ورزشي و پزشكي بايد به سربرگ سوم مراجعه كنيد.
حال به سراغ سربرگ اول بازمی‌گردیم كه خود شامل چهار حالت مختلف است كه عبارت‌اند از: Carrier-Pro Cyclist-Track(piste)-Single race.
هدف اين بازي اين است كه شما در مسابقات شركت كنيد و تيمي تشكيل دهيد و آن را به جمع ٩٠تيم برتر جهان بياوريد و در تمامي ليگ ها برنده شويد تا بتوانيد خود را به بزرگ‌ترین رخداد ورزش دوچرخه‌سواری يعني Le Tour de Franceبرسانيد.

گيم پلي اين بازي در نوع خود منحصربه‌فرد است،فقط کافی است آمار و ارقام بعد از هر مسابقه را مشاهده كنيد و با كمي آزمون خطا و تغيير مقادير قابل تغيير كه به شما در پيشرفت تیمتان كمك می‌کند به سطوح بالاي اين بازي برسيد.همچنين شما كنترل زيادي بر روي بازيكنان نداريد و بيشتر بايد شاهد مسابقه باشيد اما اين بدان معنا نيست كه حضور شما بي تأثیر است.همچنين استفاده از لباس تیم‌های معروف در اين قسمت از بازي بسيار آسان‌تر و جذاب‌تر شده و شما به‌راحتی می‌توانید يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد.

همچنين شما می‌توانید كنترل بازيكن خود و هم تیمی‌هایش را به صورت هم‌زمان به عهده بگير و بر روي آن‌ها سوييچ كنيد. يكي از نكات جالب اين بازي وجود افرادي است كه در جاده ايستاده اند و شما را با پرچم تيم موردنظرتان تشويق می‌کنند. البته عبور از بين اين افراد كمي به ورزشكارتان فشار مياورد. همچنين شما با تغيير سن يا موقعيت و آماری و مقیاس‌هایی كه به صورت دستي قابل تغيير هستند می‌توانید از يك ورزشكار اماتور يك قهرمان بسازيد. همچنين بعد از برد در هر مسابقه می‌توانید براي خود اسپانسر هاي قدرتمند بگيريد كه به شما براي سعود در اين راه كمك می‌کنند و می‌توانید و پولي كه داريد و جايزه هر مسابقه کمک‌مربی و پزشكان حرفه‌ای استخدام كنيد،دوچرخه‌های بهتري بخريد و… .

گرافيك و بخش صداگذاري اين بازي پيشرفت بزرگي نسبت به نسخه‌های قبلي خود داشته اما هنوز هم راه زيادي در حد ایدئال خود در پيش دارد.
در آخر بايد گفت كه اگر شما به ورزش دوچرخه‌سواری علاقه داريد و می‌خواهید خود را به‌جای يك ورزشكار حرفه‌ای تصور كنيد تجربه اين بازي می‌تواند به شما در اين راه كمك زيادي بكند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS VISTA/WINDOWS 7/WINDOWS 8/WINDOWS 10
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.2 GHZ
Memory: 3072 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON HD 2600 XT/INTEL HD 3000/NVIDIA GEFORCE 8600 GTS OR HIGHER
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 11 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION AND ONLINE GAME – WINDOWS XP NON SUPPORTED

سیستم پیشنهادی :

OS: WINDOWS VISTA/WINDOWS 7/WINDOWS 8/WINDOWS 10
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 3.0 GHZ
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: 1024 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE AMD RADEON HD 6850/NVIDIA GEFORCE GTX 460 OR HIGHER
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 11 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION AND ONLINE GAME – WINDOWS XP NON SUPPORTED

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    amin

    مهمان

    سلام موقع اجرای بازی ازم میخواد که حساب بسازم جیمیل میخواد منم وارد میکنم ولی هیچ اتفاقی نمیافته
    بازی رو کرک کردم با فیلتر شکن هم امتحان کردم بدون اینترنت هم امتحان کردم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amin

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید