دانلود بازی XCOM Enemy Within برای XBOX360,دانلود بازی XCOM Enemy Within برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود XCOM Enemy Within برای ایکس باکس 360
دانلود بازی XCOM Enemy Within برای XBOX360,دانلود بازی XCOM Enemy Within برای ایکس باکس 360,بازی ایکس باکس 360, دانلود XCOM Enemy Within برای ایکس باکس 360 پارسی گیم

دانلود بازی XCOM Enemy Within برای XBOX 360

پارسی گیم 13 شهریور 1395 1 دیدگاه
3,508 بازدید

دانلود بازی XCOM Enemy Within برای ایکس باکس 360

یکی از شگفتی‌های دنیای بازی‌های ویدئویی در سال 2012 عنوان XCOM: Enemy Within بود. یک بازی استراتژی نوبتی کم تبلیغ و خوش ساخت که با وجود رقبای بسیار توانست جایزه بهترین عنوان پلتفرم PC سال 2012 را از آن خود کند. خالقان سری Civilization با ارائه این عنوان ثابت کردند موفقیت آن اتفاقی نبوده و در این سبک حرف اول را می‌زنند.

زمانی که اولین نسخه از این سری در سال 1994 منتشر شد، بسیاری حتی فکر این را هم نمی‌کردند که این عنوان بتواند موفق ظاهر شود، اما بر خلاف افکار عمومی بازی توانست به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست یابد و المان‌های جدیدی را برای سبک استراتژیک معرفی کند. هنگامی که پس از چندین سال استدیو Firaxis خبر از ساخت ادامه این سری داد، بسیاری نسبت به آینده آن نگران شدند. اما این بازی نه تنها به موفقیت‌های نسخه اول لطمه نزد، بلکه با حذف کردن ویژگی‌های اضافی و نو آوری های درخور توجه باری دیگر نام این سری را بر سر زبان‌ها انداخت. با ما در بررسی اجمالی این عنوان در وب سایت پارسی گیم همراه باشید.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ارتشی از موجودات نا شناخته به پروژه‌ای تحت عنوان XCOM که به نوعی تنها امید بشریت برای ادامه زندگی است حمله می‌کنند. بنا بر این تیمی به فرماندهی شما برای مبارزه با این بیگانگان فرستاده می‌شود. وظیفه شما برای مبارزه با این موجودات نا شناخته، علاوه بر جنگ و صحنه‌های پر هیجان مدیریت اعضای تیم، مرکز فرماندهی، ارتقا نیازهای تیم، مدیریت منابع و… است و اگر در هر کدام از این عوامل شکست بخورید به شدت با حمله بیگانگان روبرو خواهید شد.

یکی از عواملی که منجر به موفقیت این بازی شد، گیم پلی فوق‌العاده‌اش بود. همان‌طور که از قبل گفتیم، بازی از المان‌های جدیدی برخوردار است. یکی از این المان‌های جدید امکان حرکت دادن کاراکتر ها و انجام دستور در برهه‌های زمانی مختلف است. دیگر تغییر مربوط به تعداد سربازهای قابل کنترل است که از تعداد بسیار زیاد در نسخه کلاسیک به شش عدد رسیده. البته هر کدام از این سربازها ویژگی‌های خاص خودشان را دارا هستند، همچنین می‌توانید در طول بازی با شکست دشمنان بیشتر XP دریافت کنید و قابلیت‌های سربازهایتان را ارتقا دهید، بسته‌های سلامتی دریافت کنید، سلاح‌های مختلفی چون نارنجک، تفنگ و… بخرید.

اما بر خلاف گیم پلی درگیر کننده بازی، گرافیک آن طور که باید خوب عمل نکرده است. متأسفانه شاهد طراحی‌های با جزئیاتی در بازی نیستیم، تکسچر ها نیز آن طور که باید و شاید انتظاراتمان را بر آورده نکردند. در بعضی از مواقع باگ‌های کوچکی نیز در بازی مشاهده می‌شود. البته از نظر من این موضوع تأثیر خاصی بر لذتی که از بازی خواهید برد نخواهد داشت. موسیقی بازی قابل قبول است. تمامی قطعاتی که در پس زمینه بازی پخش می‌شوند حس هیجان را به شما منتقل می‌کنند. همچنین صدا پیشگی‌ها نیز به خوبی صورت گرفته‌اند و هیچ گاه شاهد غلط‌های لهجه‌ای نیستیم.

با وجود کمی معایب کوچک و اندکی تغییر نسب به نسخه اول بازی، این عنوان نه تنها پرچم این سری را پایین نیاورد بلکه به یکی از شگفتی‌های دنیای بازی‌های ویدئویی در سال 2012 تبدیل شد.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    matin

    مهمان

    فایل سالمه

    پاسخ دهید