دانلود بازی Fossil Echo برای PC,دانلود بازی Fossil Echo برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Fossil Echo, دانلود بازی Fossil Echo
دانلود بازی Fossil Echo برای PC,دانلود بازی Fossil Echo برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Fossil Echo, دانلود بازی Fossil Echo پارسی گیم

دانلود بازی Fossil Echo برای PC

پارسی گیم 13 شهریور 1395 بدون دیدگاه
4,745 بازدید

دانلود بازی Fossil Echo برای کامپیوتر

Fossil Echo یک بازی کوتاه، اما بسیار درگیر کننده و زیبا است که از همان دقایق ابتدایی شما را در خود غرق می‌کند و ارزش امتحان کردن را دارد. با توجه به سخنان سازنده‌ی بازی، داستان با الهام از بازی‌های Oddworld ، ICO ، Shadow of the Collosus و همچنین فیلم‌های استدیو Ghibli نوشته‌شده است. این در حالی است که بازی مستقل Fossil Echo تنها توسط 4 نفر توسعه داده شده است.

بازی Fossil Echo درباره‌ی داستان پسر جوانی است که قصد بالا رفتن از بُرجی که در وسط اقیانوس واقع شده را دارد و هدف او را می توانید با پیشرفت در بازی و از طریق فلش بک‌ها بیابید. همچنین سازندگان در بازی 15 دقیقه انیمیشن بی‌کلام قرار داده‌اند که به‌صورت کات سین در مواقع لازم پخش می‌شوند که بسیار زیبا و با کیفیت طراحی شده‌اند.

بازی ترکیبی از سبک مخفی‌کاری و “Die and Retry” است. همچنین در بازی “زمان‌بندی” یک اصل بسیار مهم برای پیشروی در مراحل خواهد بود. گیم پلی بازی، در کل بسیار کوتاه است (بین 1 تا 2 ساعت) برای همین حرف خاصی در این بخش نمی‌توان زد.

طراحی و آرت بازی، همچنین انیمیشن‌های دوبعدی همگی با دقت فراوانی انجام‌شده‌اند و اینکه در تمام بازی هیچ HUD مشاهده نمی‌کنید که یکی از نقاط قوت Fossil Echo است. طراحی این عنوان توسط Phil Crifo انجام‌شده و شما را از اول تا آخر بازی، تحت تأثیر قرار می‌دهد.

و اما چیزی که دنیای Fossil Echo را زنده کرده است، 2 ساعت موسیقی ضبط‌ شده ای است که توسط John Robert Matz نواخته و با دنیای بازی همخوانی زیادی دارد. در بازی هیچ صداگذاری‌ای برای کاراکتر آن وجود ندارد و در کل لال و بی‌کلام است. البته نمی‌توان آن را یک “نقص” دانست.

بازی در یک کلام زیباست و داستان آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که شما را برای 1 یا 2 ساعت سرگرم می کند. تجربه‌ی این بازی را به تمامی کسانی که به بازی‌های داستان محور و پلتفرمر علاقه دارند، توصیه می‌کنیم. شما از دقیقه به دقیقه‌ی Fossil Echo لذت خواهید برد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10
Processor: Intel Core 2 Duo 2GHz or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB Video Memory
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1500 MB available space
Sound Card: Required

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/8.1/10
Processor: Core i3 2GHz or higher
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 1 GB Video Memory
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1500 MB available space
Sound Card: Required

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.