دانلود بازی MilitAnt برای PC,دانلود بازی MilitAnt برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی MilitAnt, دانلود بازی MilitAnt با لینک مستقیم برای کامپیوتر
دانلود بازی MilitAnt برای PC,دانلود بازی MilitAnt برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی MilitAnt, دانلود بازی MilitAnt با لینک مستقیم برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بازی MilitAnt برای PC

پارسی گیم 13 شهریور 1395 بدون دیدگاه
4,473 بازدید

دانلود بازی MilitAnt برای کامپیوتر

بازی MilitAnt یک بازی دو و نیم بُعدی در سبک اکشن و تیراندازی و توسط استدیو مستقل Xibalba ساخته‌شده است. شما در نقش یک مورچه باید از خانه و کُلنی خود در برابر حشرات دیگر که قصد نابودی آن را دارند محافظت کنید. بازی شما را در دنیای پر از حشرات خود غرق می‌کند و سادگی بازی آن را به یک بازی قابل‌قبول و لذت‌بخش تبدیل کرده است. شما در نقش یک مورچه‌ی سرباز می‌توانید هم‌زمان دو اسلحه با خود حمل کنید و می‌توانید با پیش روی در بازی سلاح‌های جدیدی در را باز کنید که استفاده از آن‌ها بسیار جالب و سرگرم‌کننده هستند. مانند بازی‌های دو بعدی دیگر کنترل بازی بسیار ساده و راحت است. مبارزه با باس های بازی بسیار سرگرم‌کننده و لذت‌بخش هستند. هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند و خوب طراحی‌شده‌اند.

همچنین گرافیک هنری بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد. در بازی ما شاهد افکت‌های متنوعی هستیم و رنگ‌ها با هم به خوبی ترکیب شده‌اند که بسیار چشم‌نواز هستند. بازی از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد و گرافیک هنری، به خوبی جای همه‌چیز را پرکرده است. علاوه بر آن شاهد کات-سین های جالب و با کیفیتی هستیم که همگی در سطح خوبی هستند.

بازی در بخش موسیقی و صداگذاری هم، ما را نا امید نکرده است و موسیقی‌ای که هنگام مبارزه با باس های بازی بخش می شود، واقعاً هیجان‌انگیز هستند و حس خوبی را به مخاطب القا می‌کند. صداگذاری سلاح‌های بازی بسیار معمولی انجام شده که البته انتظار خاصی هم از یک بازی مستقل نمی‌توان انتظار داشت. بازی MilitAnt در حد یک بازی مستقل بسیار خوب عمل کرده و بالاتر انتظارات ما واقع‌شده است و تجربه‌ی آن به تمامی گیمر ها پیشنهاد می‌شود.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 1.2GHz processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000
DirectX: Version 9.0c
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.