دانلود بازی Arma 3 Apex برای PC,دانلود بازی Arma 3 Apex برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Arma 3 Apex, دانلود بازی Arma 3 Apex
دانلود بازی Arma 3 Apex برای PC,دانلود بازی Arma 3 Apex برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Arma 3 Apex, دانلود بازی Arma 3 Apex پارسی گیم

دانلود بازی Arma 3 Apex برای PC

پارسی گیم 12 شهریور 1395 129 دیدگاه
90,946 بازدید

دانلود بازی Arma 3 Apex برای کامپیوتر

ما بازی‌های شوتر بسیاری را در صنعت گیم می‌بینیم که سعی دارند جنگ را به صورت هر چه واقعی تر به پلیر نشان دهند. اما بازی‌هایی که در آن به تمام جزئیات سلاح‌ها و عملیات جنگی دقت شده باشند را همیشه نمی‌بینیم. بازی‌های شوتر امروزی بیشتر به سمت هر چه تخیلی تر و سریع‌تر شدن پیش می‌روند. اما استدیو Bohemia Interactive با عرضه‌ی سری بازی‌های Arma همواره در تلاش بوده تا بتواند یک بازی شبیه ساز جنگی و یک شوتر تاکتیکی تمام عیار را برای دوستداران این سبک، به ارمغان بیاورد.

Arma 3 Apex به عنوان یک DLC برای بازی Arma 3 منتشر شده است. در این بازی ما شاهد یک نقشه‌ی بسیار بزرگ و جنگلی به نام Tanoa هستیم. اندازه‌ی این نقشه تقریباً 100 کیلومتر مربع می‌باشد که کیلومتر به کیلومتر آن بسیار با جزئیات کار شده است و یکی از زیباترین نقشه‌ها در صنعت بازی‌های ویدئویی می باشد. همچنین چندین وسیله‌ی نقلیه و سلاح جدید به بازی اضافه شده است. هر کدام از این سلاح‌ها ویژگی‌ها و مکانیزم مختلفی نسبت به هم دارند. همچنین چندین وسیله‌ی نقلیه مختلف به بازی اضافه شده که استفاده کردن از آن‌ها می تواند لذت بخش باشد. سلاح‌های جدید بازی شامل AK-74, M-16, RPG-7 و … می‌شود که همگی سلاح‌های کلاسیک در بازی‌های ویدئویی هستند. همین‌طور بازی دارای بخش داستانی می‌باشد که دارای 7 مرحله‌ی کوتاه است. این بار می‌توانید مراحل داستانی را با 1 تا 3 نفر از دوستانتان به صورت Co-Op بازی کنید.

بازی از لحاظ گرافیکی تغییر چندانی نسبت نسخه اصلی نکرده و همان مشکلات فنی بازی اصلی را می‌توان در اینجا هم مشاهده کرد اما محیط جنگلی بازی، با جزئیات کار شده‌اند و گشت و گذار در این مناطق لذت بخش است. از مشکلات فنی بازی می توان به بد شکل بودن سایه‌ها در بعضی از مناطق و سنگین بودن و بهینه نبودن بازی اشاره کرد. البته آن‌ها چیز جدیدی به حساب نمی آیند و در بازی اصلی هم از این مشکلات رنج می برد. در کل محیط جنگلی بازی چشم نواز طراحی شده و از این نکته نمی توان چشم پوشی کرد.

صدا گذاری محیط جنگلی بازی با دقت خوبی انجام شده و حس بودن در جنگل را به مخاطب القا می‌کند، البته نمی توان لقب بهترین صداگذاری را به آن داد. علاوه بر آن صداگذاری سلاح‌ها مانند نسخه اصلی بازی بسیار واقعی است و تنوع خوبی بین این صدا ها حس میشود و شنیدن صدای شلیک،می‌تواند بلند و ترسناک ، یا لذت بخش باشد.

اگر از بازی Arma 3 لذت بردید پیشنهاد می‌کنم ARMA 3: Apex را حتماً امتحان کنید. بازی پیشرفت خاصی نسبت به نسخه‌ی اصلی نکرده اما می‌تواند برای طرفداران بازی اصلی، تجربه‌ی جدید و لذت بخشی باشد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 (64bit)
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9800GT / AMD Radeon HD 5670 / Intel HD Graphics 4000 with 512 MB VRAM
DirectX®: 10
Hard Drive: 25 GB free space
Audio: DirectX®-compatible on-board

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10 (64bit)
Processor: Intel Core i5-4460 or AMD FX 4300 or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7800 Series with 2 GB VRAM
DirectX®: 11
Hard Drive: 35 GB free space, SSD / Hybrid HDD / SSHD storage
Sound: DirectX®-compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 22.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 28 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Arma 3 Apex در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Arma 3 Apex نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Arma 3 Apex کرک شده است ؟

بله. بازی Arma 3 Apex توسط گروه CODEX کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Arma 3 Apex را اجرا می کند ؟

برای اجرای Arma 3 Apex شما نیاز به ویندوز 7، حداقل 4 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Dual-Core 2.4 GHz یا AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce 9800GT یا AMD Radeon HD 5670 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 25 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Arma 3 Apex را بررسی کنید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 129 دیدگاه
  • Avatar

    .

    مهمان

    عالی نصب کنید مشکلی نداره تست کردم
    یه قابلیت جالبی که داره ب جز این مأموریت هایی هم که داره ی بخش ادیتور داره که میتونید خودتون از طریق اون مرحله سرباز تانک جت و اینا بزارید و مود نصب کنید و بازی رو متنوع کنید

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 129 دیدگاه