دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای PC,دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Rise of the Tomb Raider, دانلود کرک بازی
دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای PC,دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Rise of the Tomb Raider, دانلود کرک بازی پارسی گیم

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای PC

پارسی گیم 5 خرداد 1396 466 دیدگاه
164,394 بازدید

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای کامپیوتر

در سال 2013 بود که استدیو کریستال داینامیک پس از یک غیبت طولانی نسخه ریبوت شده سری بازی‌های Tomb Raider را منتشر کرد و اتفاقاً با بازخوردهای بسیار مثبتی نیز از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد. حال پس از دو سال نوبت به یک نسخه دیگر از این سری رسیده. این بازی که تحت عنوان Rise of the Tomb Raider شناخته می شود، ثابت کرد موفقیت‌های نسخه پیشین اتفاقی نبوده و آینده برای لارا کرافت جدید بسیار روشن است.

داستان بازی به یکی از موضوعات کلاسیک دنیای بازی های ویدئویی یعنی دسترسی به راز جاودانگی می‌پردازد، این موضوع در قبل در عناوین بسیاری از ایندیانا جونز گرفته تا آنچارتد مشاهده شده است. هر چند در طول روند بازی متوجه خواهید شد، انگیزه اصلی لارا وسواس سیری ناپذریش از هیجان پس از حوادثی بود که برایش اتفاق افتادند. المان های فرا طبیعی به کار رفته در بازی نیز، از همان ابتدا رفته‌رفته و به صورت تدریجی به نمایش در می آیند، و این گونه نیست که این عناصر به یک باره و به صورت غیر منتظره گیمر را شکه کنند. شخصیت‌پردازی کاراکترهای مختلف بازی نیز به خوبی هرچه تمام تر صورت گرفته و Crystal Dynamics در ایجاد رابطه بین گیمر و این شخصیت ها بسیار موفق بوده است. اما یکی از مشکلاتی که به‌وضوح در روند داستانی بازی قابل مشاهده است، پیش از حد قابل پیش بینی بودن اتفاقات پیش رو است. متأسفانه بسیاری از پیچش های داستانی بازی با این که از پتانسیل بالایی در القا حس هیجان برخوردارند، قابل پیش بینی هستند.

Rise Of The Tomb Raider 20 Years Celebration

گیم پلی بازی بسیار خوب و تا حدودی درگیر کننده کار شده است. تمامی روند بازی در سیبری اتفاق می افتد. به مرور زمان که در بازی پیش می روید مکان‌ها و قابلیت‌های بسیاری برایتان فعال می شوند، البته این موضوع به این معنا نیست که بازی از یک گیم پلی بسیار ساده برخوردار است و شاهد چالش‌های بسیاری در آن هستیم. در این بازی بر خلاف نسخه‌های پیشین که به یک یا نهایتا 3 منبع برای ارتقا عناصر بازی محدود می شدند، شاهد منابع متنوعی بودیم. برای ارتقا ویژگی‌ها و بقائتان نیازمند جمع آوری منابع مختلف هستید، این موضوع نیازمند جستجو در مکان های مختلف بازی است. البته اگر با طرز نسبتاً معقولی به استفاده از این منابع بپردازید، از اواسط بازی به بعد دچار مشکل خاصی در این زمینه نخواهید شد.

هسته اصلی گیم پلی بازی تقریبا همان چیزیست که در نسخه پیشین شاهدش بودیم، یکی از ویژگی‌های جدیدی که در این بازی برای اولین بار پیاده سازی شد، سیستم کرفتینگ بود. در این نسخه لارا می تواند با جمع آوری منابع مختلف در مواقعی که بیرون از کمپ است برای خود دارو، مواد منفجره و… بسازد. سیستم تیر اندازی بازی نیز مشکلات بسیاری در خود دارد. برای مثال بین کیفیت تیر اندازی و سلاح‌ها تعادل خاصی وجود ندارد و همین موضوع باعث دل‌زدگی گیمر در استفاده از سلاح‌های مختلفی شود. سیستم مخفی کاری در بازی نیز به خوبی کار شده است و گیمر می تواند با اتکا به المان‌های مختلف محیط روند بازی را به نفع خود پیش ببرد.

گرافیک بازی نیز به لطف موتور اختصاصی کریستال داینامیک، به زیبایی طراحی شده است. بافت‌های محیطی به خوبی و با جزئیات فراوان و دقت بسیار سازنده کار شده اند، اما تبلور گرافیکی بازی را می توان در طراحی چهره و آناتومی بدنی لارا مشاهده کرد. ری اکشن های لارا نسبت به محیط و موقعیت‌های خاص بدون نقص هستند، این موضوع نه تنها باعث می شود لارا دوست داشتنی تر از قبل بشود بلکه محیط بازی را نیز زنده تر می کند.

موسیقی و صدا گذاری بازی نیز به خوبی کار شده است. صدا پیشگی لارا بر عهده کمیلا لادینگتون بود که در پی این شاهد صدایی پخته تر نسبت به نسخه پیشین بازی از سوی لارا بودیم. موسیقی های بازی نیز تماماً با محیط و روند گیم پلی بازی هماهنگ‌اند و هر کدام از قطعات آن در القای حس هیجان به گیمر موفق واقع شده‌اند.

در نهایت اگر دنبال یک عنوان تک نفره بسیار با کیفیت و هیجان انگیز هستید، Rise of the Tomb Raider بازی شماست و یک لحظه هم نباید در تجربه آن درنگ کنید.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64bit
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel Core i7-3770K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 980Ti 2560×1440 or NVIDIA GTX 970 1920×1080
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 30 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 30 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

نسخه CPY شامل تمامی زبان ها و تمامی DLC های منتشر شده برای این بازی خواهد بود.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 466 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    کاشکی پارت هارو ۲ گیگابایتی قرار میدادید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهرداد

    مهمان

    موقع اکسترکت ارور next volume is required میده، چیکار باید بکنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    pouria

    مهمان

    سلام این بازی زیرنویس فارسی نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بهنام

    مهمان

    سلام بازی رو نصب کردم باز نمیشه این ارور میده
    sorry. somthing went wrong, for solutions please visit:
    و یه ادرس زیرش باز میکنم صفحه پشتیبانی این بازی باز میشه هیچی تو صفحه نیست مشکل چیه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    samannn

    مهمان

    دارم دان میکنم از ساعت ۸ صبح شروع شدع الان ساعت ۳ هست تازه رفتم پارت ۲۵به به:|
    امیدوارم بعد از نصبش شکست گیمی نخورم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    shahin

    مهمان

    salam man bazi ro nasb kardam ama bala nayomad aslan

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام وقت بخیر میشه از فایل ها اگر از کرک استفاده نکنیم به عنوان بکاپ استیم استفاده کرد ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 466 دیدگاه