دانلود بازی Pokemon Go برای اندروید و آیفون، آیپاد و آیپد
پارسی گیم

دانلود بازی Pokemon Go برای اندروید

پارسی گیم 25 فروردین 1403 1 دیدگاه
8,307 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Pokemon Go برای اندروید

آیا میدانید که کرکترهایی همچون Venusaur، Charizard، Blastoise و Pikachu و سایر پوکمون ها بر روی کره زمین مشاهده‌شده‌اند؟ بله، این موضوع حقیقت دارد و حالا شما این شانس را دارید تا با دانلود بازی Pokemon Go برای اندروید پوکمون هایی که در اطراف محل زندگی شما وجود دارند را پیدا کنید. بنابراین همین حالا کفش‌های خود را پوشیده و از خانه خارج شوید؛ چون باید دنیا را برای یافتن پوکمون ها بگردید!! درواقع شما باید به یکی از سه تیم اصلی بپیوندید و برای حفظ اعتبار و مالکیت برروی باشگاه‌های ورزشی (Gyms)، به مبارزه بپردازید.

پوکمون ها همین بیرون هستند، و شما باید آن‌ها را پیدا کنید. همین‌طور که در اطراف خانه‌ی خود پرسه می‌زنید، می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. درواقع با نزدیک شدن به پوکمون ها، گوشی هوشمند شما ارتعاش می‌یابد (ویبرِه). سپس باید هدف گیری کرده و یک توپ (Poke Ball) به سمت پوکمون مورد نظر پرتاب کنید. حواستان را جمع کنید، چون ممکن است که آن پوکمون فرار کند!

برای یافتن پوکون ها و آیتم‌های مختلف، باید گسترده‌تر جستوجو کنید!

گونه‌های خاصی از پوکمون ها، در نزدیکی مکان مادری خود دیده می‌شوند. به عنوان مثال، پوکمون های آبزی را می‌توانید در نزدیکی دریاچه‌ها و اقیانوس‌ها پیدا کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به مکان‌هایی همچون موزه‌ها، تأسیسات هنری، نشانگرها و بناهای تاریخی، وارد فروشگاه پوکمون (PokéStops) شوید. توپ‌های پوکمون و آیتم‌های مختلفی در این فروشگاه‌ها آماده فروش هستند.

پیشروی و تکامل

همین‌طور که به انجام بازی می‌پردازید و سطح (Level) شما افزایش می‌یابد (یا به اصطلاح Level Up می‌شوید)، می‌توانید به پوکمون های قدرتمندتری هم دست یابید. علاوه بر این، می‌توانید تخم پوکمون ها را نیز به کالکشن دارای های خود بیفزایید. درحالی‌که سطح شما همواره افزایش می‌یابد و با تکاملی ویژه، لقب‌های متفاوتی دریافت می‌کنید، می‌توانید در نبردهای مختلف هم شرکت کنید. شما می‌توانید پوکمون های خود را جمع آوری کرده و در محافظت از باشگاه خود، از آن‌ها استفاده نمایید.

گیم پلی و هسته مبارزات در بازی Pokemon Go

مبارزات داخل بازی که همواره هسته اصلی سری Pokemon بوده است، در بازی Pokemon Go به دو قسمت تقسیم شده است: مبارزاتی با پوکمون های وحشی و سران باشگاه‌ها. البته بخش مبارزه با پوکمون ها مثل یک “بازی کوچک” (مینی گیم) می‌باشد که در آن باید توپ پوکمون را به سمت پوکمون ها پرتاب کنید.

مشکلات بازی

علا رغم اینکه بازی Pokemon Go به عنوان محصولی مبتنی بر GPS یک شروع فوق‌العاده است، مشکلاتی هم به همراه دارد. متأسفانه شرکت Niantic (سازنده بازی Pokemon Go) قادر نیست تا سرورهای خود را به صورت مرتب، سالم و پیوسته نگه دارد. از طرفی هم باگ‌های مختلف، بازیکنان را مجبور می‌کنند تا بازی خود را بازنشانی (Reset) کنند.

به طور کلی، بازی اندروید Pokemon Go یک تجربه اجتماعی هیجان انگیز است اما مشخص نیست که تا چه زمانی می‌تواند کاربران را سرگرم و مشتاق نگه دارد. به هر حال توصیه ما این است که همین حالا اقدام کنید؛ ماجراجویی‌های واقعی زندگی، منتظر شما هستند!

بازی Pokemon Go هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stumble Guys و Space Marshals 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pokemon Go با ترافیک نیم بها برای اندروید همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Pokémon GO
Pokémon Go
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Niantic, Inc
  • سبک : ماجراجویی
  • نسخه : v0.309.0
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 116 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

برای نصب نسخه معمولی بازی اقدامات زیر را انجام دهید :
بازی را دریافت و سپس نصب کنید
اکنون بازی را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    AMININFERNO

    مهمان

    عالیییییییی

    پاسخ دهید