دانلود بازی Dark Souls II برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Dark Souls II برای PS4, دیتای بازی Dark Souls II
دانلود بازی Dark Souls II برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Dark Souls II برای PS4, دیتای بازی Dark Souls II پارسی گیم

دانلود بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin برای PS4

پارسی گیم 23 خرداد 1395 1 دیدگاه
5,978 بازدید

دانلود بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin برای پلی استیشن 4

به گفته بسیاری از منتقدین حوزه بازی‌های ویدئویی، روز به روز شاهد افت سطح سختی در عناوین جدید هستیم، تا اینکه استدیو FromSoftware با ارائه سری بازی‌های Dark souls باری دیگر، مفهوم سختی را در بازی‌های ویدئویی زنده کرد، نسخه دوم این سری از بازی‌ها همانند نسخه پیشینش از سختی های بسیاری بهره‌مند است و پس از انتشارش با موفقیت‌های بسیاری روبرو شد.
داستان بازی روایت گر زندگی فردی بی نام و نشان است که به دنبال فسق طلسمی که دامنش را گرفته است به دنیای ارواح پا می‌گذارد. Drangelic نام دنیایی است که ارواح در آن به صورت جسمانی حضور دارند و برای رسیدن به برترین قدرتشان هرکار مخوفی که از دستشان بر بیاید انجام می‌دهند. فرد بی نام و نشان قصه ما نیز برای رسیدن به هدف خود با هرچه بر سر راهش باشد مبارزه می‌کند.

گرافیک بازی آن طور که باید خوب کار نشده بود و در طول بازی شاهد افت کیفیت گرافیکی بازی از هر لحاظی بودیم، البته برخی عناصر گرافیکی بازی چون سایه زنی در محیط‌های بسته، نورپردازی و… از این قاعده مستثنی هستند. باگ‌های بسیاری در طول بازی وجود دارند اما خوشبختانه گریبان گیر گیمر نخواهند شد. طراحی بافت‌ها و تکسچر های بازی نیز آن طور که باید خوب صورت نگرفت و در مقایسه با نسخه پیشین تفاوت چندانی نداشت.

یکی از نقاط قوت بازی صدا گذاری آن است، سازنده بازی در انتخاب موسیقی‌های پس زمینه بازی وسواس بسیاری را به خرج داده است، علاوه بر این افکت‌های دیگری چون باد، آب و… نیز به خوبی هر چه تمام‌تر کار شده‌اند. صدا پیشگی بازی نیز بسیار خوب کار شده و حس دیالوگ‌ها به خوبی هر چه تمام‌تر گیمر انتقال می‌یابد. گیم پلی بازی از آن چه در تصور شما است سخت‌تر است، اما این سختی از همان ابتدا شروع نمی‌شود، بلکه به صورت تدریجی صورت می‌گیرد. شما پس از یک ساعت بازی سختی بازی را احساس خواهید کرد و گیمر آزاد است در هر زمانی که می‌خواهد مراحل و مأموریت های فرعی را بازی کند.

بازی Dark Souls II یکی از برترین عناوین نسل پیشین بود که باری دیگر مفهوم سخت در عرصه بازی‌های ویدیویی را زنده کرد. اگر به دنبال یک چالش واقعی و در عین حال مجازی می‌گردید حتماً این بازی را انجام دهید. هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 12.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mohsen

    مهمان

    سلام من یه مشکلی تو ادامه بازی دارم خواستم بگم اگه خودتون بازیرو تموم کردین لطفا به من کمک کنین

    پاسخ دهید