Destiny 2
یحیی رحیمی

لیست بهبودهای آپدیت 1.1.3 بازی Destiny 2 منتشر شد

یحیی رحیمی 5 اسفند 1396 بدون دیدگاه
667 بازدید

Destiny 2 از زمان انتشار آپدیت‌های مناسبی را دریافت کرده است و استدیو Bungie توانسته پشتیبانی خوبی از بازی به عمل آورد. بر اساس گفته‌های توسعه‌دهندگان بازی، هفته آینده قرار است آپدیت جدیدی برای بازی منتشر شود که نسخه آن را به 1.1.3 افزایش می‌دهد و به این منظور سرورهای بازی این هفته برای انتشار آپدیت آماده خواهند شد و اگر از بازیکنان بازی هستید، احتمالاً اختلالاتی را درزمینهٔ وصل شدن به سرور مشاهده خواهید کرد.

بر اساس اعلام استدیو Bungie، سرورهای بازی در تاریخ دوشنبه 26 فوریه به‌طور موقت برای اعمال تغییرات کلی قطع خواهند بود. قطعی‌ها در ساعت 6 بعدازظهر به‌وقت انگلستان و 10 صبح به‌وقت PST شروع خواهند شد اما نگران نباشید زیرا که این قطعی تنها 2 ساعت طول خواهد کشید بعدازآن می‌توانید بازی خود را از سر بگیرید. روز سه‌شنبه نیز این قطعی ادامه خواهد داشت و از ساعت 4 بعدازظهر به‌وقت انگلستان یا 8 صبح به‌وقت PST قطعی سرورها شروع خواهد شد. هنگام وصل شدن دوباره سرورها، می‌توانید آپدیت 1.1.3 بازی را دریافت کنید و از بازی لذت ببرید.

لیست کلی تغییرات آپدیت بازی هنگام آنلاین شدن دوباره سرورها منتشر می‌شود اما Bungie بهبودهای کلی این آپدیت را منتشر کرده است که به این شرح است:

مشکلی که اجازه می‌داد تا توسط قابلیت دایو (Dive) شخصیت Phoenix بتوانید از محیط بازی خارج شوید رفع شده است. همچنین خطایی در هنگام خارج شدن پی‌درپی بازیکن حریف در بخش چندنفره وجود داشت که باعث می‌شد تا در Trials of the Nine دچار افت امتیاز شوید که به طور کامل رفع شده است. حال می‌توانید زره Crucible Ornament را با 9 برد پی‌درپی در مبارزات چالش‌برانگیز بازی دریافت کنید. با قرار دادن فریم ریت بازی روی مقداری بالاتر از 30 می‌توانید هدف‌گیری بهتری در زمان استفاده از موشک Colony Exotic داشته باشید.

جزئیات بیشتر این آپدیت به زودی منتشر خواهد شد و باید دید که Bungie چه تغییرات دیگری را برای بازی در سر دارد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.