Tom Clancys Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

دفاع کارگردان بازی Rainbow Six Siege از Loot Box ها: ما به دنبال سودجویی از کسی نیستیم

یحیی رحیمی 1 اسفند 1396 بدون دیدگاه
671 بازدید

جدال پیرامون جعبه‌های Loot Box بالاگرفته است و بسیاری باور دارند که این جعبه‌ها جنبه قمار دارند و حتی افرادی به دنبال محدودسازی سنی فروش بازی‌های دارای Loot Box هستند. تمام این بحث و جدال‌ها با بازی Star Wars Battlefront بالا گرفت زیرا که این اولین باور بود که یک عنوان بزرگ از این جعبه‌ها استفاده می‌کرد.

بازی Rainbow Six Siege نیز به دنبال استفاده از این جعبه‌ها است و به لطف آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی زیاد، این بسته‌های به‌زودی به بازی اضافه می‌شوند و توسط پول واقعی در آپدیت بعدی برای خرید در دسترس خواهند بود اما به نظر می‌رسد که بازیکنان از این کار زیاد خوشحال نیستند. کارگردان بازی Alexandre Remy، در گفتگو با MVC UK نظر خود را در مورد Loot Box ها و به‌خصوص تأثیر آن‌ها در بازی Siege بیان کرده است. او در این مورد گفت:

Alexandre Remyحس می‌کنم که این Loot Box ها همانند هدیه‌ای بعد از سواری رولر کوستر هستند. گروه توسعه بازی بسیار محتاط است که این Loot Box ها تأثیر جدی روی هسته گیم پلی نداشته باشند. من با بازیکنانی که در این مورد ناراحت هستند، احساس همدردی می‌کنم اما باور ندارم که ما به دنبال سودجویی و کلاه‌برداری از بازیکن هستیم.

Loot Box ها علاوه بر اینکه می‌توانند نوعی از قمار باشند، عدالت را نیز بین بازیکنان از بین می‌برند و هر کس می‌تواند با پول برای خود مقام بخرد و بازیکن خود را بالا ببرد درحالی‌که شاید بازی او به آن اندازه خوب نباشد. اقدامات قانونی زیادی پیرامون این جعبه‌ها در جریان است و اگر قانون منع فروش این بازی‌ها به افراد زیر 21 سال در هاوایی تصویب شود؛ شاهد تأثیر شگرفی روی این صنعت خواهیم بود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.