Battlefield 1
یحیی رحیمی

استدیو DICE به دنبال جلوه‌های ویژه خارق‌العاده برای Battlefield 2018 است

یحیی رحیمی 1 اسفند 1396 بدون دیدگاه
883 بازدید

کمپانی Electronic Arts چند هفته پیش اعلام کرد که نسخه جدید شوتر محبوب Battlefield در ادامه سال جاری میلادی منتشر می‌شود و به همین دلیل، گمانه‌زنی و شایعات زیادی پیرامون بازی در چند هفته اخیر شروع به انتشار کرد. اسم بازی هنوز معلوم نیست و به گفته بعضی این نسخه مربوط به داستان‌های جنگ جهانی دوم است؛ اما امروز استدیو DICE آگهی‌های استخدامی جدیدی برای Battlefield جدید منتشر کرده است که جزئیات جالبی در خود دارد.

استدیو DICE در حال جستجو برای به خدمت گرفتن یک طراح VFX است و آگهی منتشرشده اطلاعات جذابی در مورد نسخه جدید شوتر Battlefield فاش کرده است. بر اساس این آگهی، استدیو DICE به دنبال یک طراح VFX مشتاق به کار گروهی به‌منظور بالا بردن کیفیت جلوه‌های بصری به سطح جدیدی است. در بخش مسئولیت‌های این عضو جدید عنوان‌شده است که فرد باید توانایی ایجاد و خلق افکت‌های بصری واقعی و همچنین بهینه‌سازی عملکرد این افکت‌ها برای پلتفرم‌های مختلف را داشته باشد.

بازی‌های Battlefield همیشه دارای جلوه‌های بصری خیره‌کننده بوده‌اند و افزودن المان‌های گرافیکی به هر نسخه، طرفداران خود را بیش‌ازپیش مجذوب بازی کرده است. انتظار می‌رود که DICE آگهی‌های جذب جدیدی را نیز در هفته‌های آینده منتشر سازد زیرا که هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نیست اما انتظار داریم که به‌زودی جزئیات کاملی همچون تاریخ انتشار و داستان بازی منتشر شود. Battlefield 1 که در مورد رخدادهای پیرامون جنگ جهانی اول بود؛ توانست فروش خیره‌کننده‌ای کسب کند و باید دید که DICE به دنبال چه تغییراتی نسبت به نسخه قبل بازی است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.