FIFA 18
یحیی رحیمی

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی: FIFA 18 به صدر برگشت

یحیی رحیمی 1 اسفند 1396 بدون دیدگاه
762 بازدید

هفته جاری میلادی نیز به سرعت به پایان رسید و شاهد هفته شلوغی در دنیای بازی‌های ویدیویی نبودیم. جدول فروش هفتگی بازی و کنسول‌ها منتشرشده است که بر اساس آن، عنوان محبوب FIFA 18 بازهم به صدر جدول بازگشته است و توانسته افزایش فروش فوق‌العاده‌ای با انتشار نسخه مخصوص کنسول Switch داشته باشد.

این هفته نسخه مخصوص کنسول Switch بازی FIFA 18 منتشر شد که نسبت به بازی اصلی قیمت پایین‌تری دارد اما توانسته به فروش بازی کمک شایانی کند و این شبیه‌ساز فوتبالی محبوب را بار دیگر به صدر جدول برگرداند. هفته گذشته بازی Kingdom Come: Deliverance نیز منتشر شد و توانست جایگاه دوم را در جدول فروش کسب کند و شروع خوبی برای این بازی قلمداد می‌شود. GTA V نیز خود را بالا کشیده است و به مقام سوم دست‌یافته است.

نسخه World عنوان جذاب Monster Hunter چهار هفته پیاپی حضور در جدول فروش را شاهد بوده است و این هفته نیز مقام چهارم را کسب کرده است. مقام پنجم متعلق به بازی Bayonetta 2 است که از عناوین اختصاصی کنسول Switch است. این بازی هیچ‌گاه به چنین مقام دست نیافته است و در سال 2014 نسخه مخصوص کنسول Wii U تنها به مقام هفتم بسنده کرده بود. بازی UFC 3 علیرغم شروع فوق‌العاده به جایگاه ششم سقوط کرده است و بازی‌هایی همچون Shadow of the Colossus و Call of Duty: WWII در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

تنها نکته قابل‌توجه جدول فروش این هفته، بازگشت طوفانی FIFA 18 است که افزایش فروش 494 درصدی را برای بازی به ارمغان آورده است. گفته می‌شود که این هفته فروش نسخه Switch بازی حتی از نسخه Xbox One خود پیشی گرفته است و دلیل آن می‌تواند کاهش قیمت از جانب EA Sports باشد.

  1. FIFA 18
  2. Kingdom Come: Deliverance
  3. Grand Theft Auto V
  4. Monster Hunter: World
  5. Bayonetta 2
  6. EA Sports UFC 3
  7. Shadow of the Colossus
  8. Call of Duty: WWII
  9. Mario Kart 8 Deluxe
  10. Assassin’s Creed Origins

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.