Call of Duty 2018
یحیی رحیمی

موتور بازی Call of Duty 2018 دارای ویژگی‌های گرافیکی جدید خواهد بود

یحیی رحیمی 30 بهمن 1396 بدون دیدگاه
918 بازدید

اگر یادتان باشد، وظیفه ساخت نسخه 2018 بازی Call of Duty به عهده استدیو Treyarch گذاشته شد. فعلاً معلوم نیست که این استدیو کدام نسخه از بازی را توسعه خواهد داد اما به نظر می‌رسد که بازی دارای المان‌های گرافیکی خیره‌کننده باشد. همه در مورد نسخه جدید ندای وظیفه هیجان‌زده‌اند و کنجکاو هستند تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه دریافت کنند.

استدیو Treyarch اخیراً چند آگهی استخدام در وب‌سایت خود منتشر کرده بود که محور اصلی آن‌ها المان‌های گرافیکی و بهبود گرافیک بازی بود. این استدیو دست از کار نکشیده است و برای بهبود بیشتر، بازهم آگهی استخدامی مربوط به بخش گرافیک منتشر کرده است. بر اساس این آگهی، استدیو به دنبال جذب مهندس ارشد فناوری هسته (موتور بازی) است که بتواند ایده‌های جدید به بازی اضافه کند و ویژگی‌های گرافیکی مخصوص خلق کند و همچنین باید توانایی حلق محتوا از ایده تا اجرا را داشته باشد.

بر اساس جزئیات این آگهی، فردی که این پست را بر عهده می‌گیرد باید توانایی تنظیم یک موتور بازی‌سازی به بهینه‌ترین شیوه ممکن و خلق ویژگی‌های جدید گرافیکی را داشته باشد. استدیو Trearch البته در آگهی استخدام حرفی از Call of Duty نزده است. کاملاً مشهود است که این آگهی استخدام مربوط به Call of Duty جدید است. انتظار می‌رود که این بازی در اواخر سال 2018 میلادی منتشر شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.