Metal Gear Survive
یحیی رحیمی

نسخه Beta جدید بازی Metal Gear Survive برای کنسول های نسل هشتم و PC منتشر شد

یحیی رحیمی 28 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,003 بازدید

تنها یک هفته زمان تا انتشار جدیدترین نسخه عنوان Metal Gear فرصت باقی است. این اولین نسخه بازی بعد از جدایی کوجیما از تیم توسعه بازی است و انتظار می رود که فروش خوبی را داشته باشد. Konami اولین نسخه بتا بازی Metal Gear Survive را چند ماه پیش منتشر کرد و بازخوردهای متنوعی دریافت کرد. کونامی امروز نسخه بتا دوم را منتشر ساخت تا هرگونه مشکل را قبل از انتشار بازی رفع کند.

نسخه بتا اولی تنها برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد و کاربران رایانه‌های شخصی را ناامید ساخت؛ اما کونامی این دفعه آن‌ها را فراموش نکرده است و بازی برای کاربران PC نیز منتشر شده است. نسخه بتا دارای سه مرحله است که در طی دو نقشه انجام می‌گیرد. نسخه بتا قابلیت بازی گروهی را دارا است و 4 نفر هم‌زمان می‌توانند بازی را تجربه کنند. علاوه بر اینها، مراحل روزانه خاصی نیز در دسترس خواهند بود.

همچنین کونامی به افرادی که نسخه بتا را بازی کنند؛ قول داده است که سه آیتم کهکشانی مخصوص را در بازی اصلی دریافت کنند. این آیتم‌ها عبارت‌اند از: نشان Foxhound ، Metal Gear Rex Head و باند سر. این نسخه از بتا تا 18 فوریه در دسترس خواهد بود. بتا از همان محتواهای نسخه اول استفاده می‌کند و اگر نسخه اول را بازی کرده‌اید، نیازی به دانلود دوباره ندارید. البته گفتنی است که قبل از اجرای این نسخه نیاز به دانلود یک پچ جدید دارید که به‌طور خودکار نصب می‌شود.

بازی Metal Gear Survive در تاریخ 20 فوریه برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. بر اساس گفته‌های کونامی، بازی نیاز به اتصال مداوم اینترنت دارد و همچنین ریز تراکنش ها نیز در این نسخه گنجانده‌شده‌اند. به نظر شما این بازی می‌تواند موفقیت‌های نسخه‌های قبلی را تکرار کند یا خیر؟

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.