Metro Exodus
یحیی رحیمی

گیم پلی بازی Metro Exodus به‌طور کامل جهان باز نخواهد بود

یحیی رحیمی 28 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,176 بازدید

بازی‌های Metro همیشه به رعب و وحشت و داستان‌های آخرالزمانی مشهور بوده است. جدیدترین نسخه بازی Metro Exodus نام دارد که در سبک تیراندازی اول‌شخص است و داستان بازی اقتباسی از رمان‌های مترو 2035 و 2033 است و ادامه‌دهنده نسخه Last Light خواهد بود. توسعه‌دهنده بازی در کنفرانس E3 2017 خبر از غیرخطی بودن بازی داد اما به نظر می‌رسد این آرزو دور از دسترس است.

گفته می‌شود که روند پیشروی بازی هنوز خطی خواهد بود و بازی به همان المان‌های سابق پایبند خواهد بود؛ اما چرا این اتفاق افتاده است و روند ساخت بازی تغییر پیداکرده است؟ توسعه‌دهندگان بازی در گفتگو با وب‌سایت Game Informer در این زمینه گفته است:

بعد از انتشار دو نسخه از بازی مترو از روند خطی آن خسته شده بودیم و به‌طور رسمی پیگیر ساخت بازی جدیدی با گیم پلی جهان باز شدیم؛ اما هنگامی‌که اولین نسخه‌های مراحل بازی آماده شد، مشاهده کردیم که بازی هیچ ارتباطی به هویت مترو ندارد و با نسخه‌های قبلی بسیار تفاوت دارد و احساس کردیم که هویت بازی گم‌شده است.

استدیو 4A Games به همین منظور تصمیم گرفته است تا روند پیش روی بازی را به‌طور خطی دنبال کند. بازیکنان قادر خواهند بود که از طریق قطار به نقاط مختلف روسیه دسترسی داشته باشند. البته بازی به‌طور کامل خطی نیست و محیط بازی تا حدودی جهان باز است اما روند پیش روی خطی است. کارگردان بازی، Andrew Prokhorov باور دارد که پیدا کردن بالانس بازی بسیار سخت بوده است اما درنهایت توانسته‌اند که موفق شوند.

Metro: Exodus امسال برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید آخرین تریلر بازی Metro: Exodus در The Game Awards 2017 را مشاهده کنید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.