Fortnite
یحیی رحیمی

Fortnite موفق به شکستن رکورد تعداد بازیکنان آنلاین بازی PUBG شد

یحیی رحیمی 21 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,183 بازدید

بازی Fortnite یکی از بازی‌های استدیو موفق Epic Games است که در سال 2017 برای سیستم‌عامل ویندوز و مک و همچنین کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر شد. بازی در سبک بقا و ماندگاری است و بازیکنان باید برای بقا در بازی به کشتن دیگر بازیکنان و حریفان خود بپردازند. PlayerUnknown’s Battlegrounds نیز در همین سبک قرار دارد و شباهت بسیاری به Fortnite دارد. PUBG توانسته بود رکورد بزرگی در تعداد کاربران آنلاین به ثمر برساند اما مثل‌اینکه Fortnite این رکورد را شکسته است.

بازی Fortnite توانسته در آخر هفته میلادی اخیر به 3.4 میلیون کاربر آنلاین دست پیدا کند که رکورد بسیار بزرگی برای صنعت بازی است. PUBG تنها توانسته بود به رکورد 3.2 میلیون کاربر آنلاین در سرویس استیم دست یابد درحالی‌که رکورد Fortnite بسیار بالاتر است و اگر سرورها به مشکل نمی‌خورد این رکورد بالاتر نیز می‌رفت.

توسعه دهنده بازی در مورد مشکلات ایجاد شده برای سرور های بازی گفت:

فشار وارده سنگین کاربران باعث 6 بار قطعی بین روزهای شنبه و یک شنبه شد که در بعضی‌اوقات اتصال سرویس‌های ما را کاملاً قطع کرد؛ و اگر این 3.4 میلیون کاربر به طور همزمان وصل شوند دوباره این مشکلات پدید می‌آید. تجربه جذاب و خیره کننده‌ای بود که از 60 هزار کاربر آنلاین به 3.4 میلیون نفر، تنها در چند ماه برسیم و این آمار شاید ما را به بزرگ‌ترین بازی کنسول/PC در سراسر جهان تبدیل کرد! تمام این اتفاقات تنها در چند ماه و توسط تیم کوچکی از توسعه‌دهندگان کهنه‌کار پدید آمده است و خوشحال می‌شویم اگر کاربران بیشتری را در این بازی ببینیم.

توسعه‌دهندگان بازی هم‌چنین خبر از آپدیت جدیدی برای بازی داده‌اند که در روز ولنتاین منتشر می‌شود و سلاح‌ها و مراحل جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و همچنین مشکلات ریز بازی را نیز رفع خواهد کرد.

منبع: VideoGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.