Destiny 2
یحیی رحیمی

بازی Destiny 2 امسال بسته الحاقی بزرگی را دریافت خواهد کرد

یحیی رحیمی 21 بهمن 1396 بدون دیدگاه
525 بازدید

Destiny 2 شوتر آنلاین اول شخص ساخته‌شده توسط استدیو Bungie است که توسط کمپانی Activision منتشر شده است. داستان بازی در مورد گروهی به نام Guardian است که محافظ کره زمین هستند و در تلاش هستند که آخرین شهر باقی‌مانده روی زمین را از شر موجودات فرازمینی نجات دهند. کمپانی Activision Blizzard اما در حین کنفرانس ماهانه سود و زیان خود خبرهای بیشتری از این بازی منتشر کرد.

بر اساس گفته‌های سران کمپانی، Destiny 2 بسته الحاقی بزرگی را در ادامه سال 2018 دریافت خواهد کرد و متأسفانه اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. Activision اما در ادامه کنفرانس خود، ماه می میلادی را زمان انتشار این بسته الحاقی عنوان کرد و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم. اولین بسته الحاقی بازی به نام Curse of Osiris در ماه دسامبر سال گذشته میلادی منتشر شد و بخش‌های جدید مبارزه همچون Heroic Strikes و خط داستانی جدیدی به نام Warlock را به بازی اضافه کرد.

مدیرکل بخش انتشار کمپانی Activision در مورد عنوان Destiny 2 بیان کرد که:

گروهی پرشور از بازیکنان در اختیارداریم و این شور و اشتیاق برای بازی بسیار خوب است. البته احساسات بازیکنان نیز مهم است و نشان می‌دهد که کاربران به چه میزان به بازی اهمیت می‌دهند و به باور ما این مهم‌ترین المان برای ساخت یک فرانچایز محبوب است. ما کاملاً متعهد به شنیدن مشکلات بیان‌شده و نظرات کاربران هستیم و بر اساس نظرات کاربران، تغییرات زیادی ایجاد کرده‌ایم و فکر می‌کنم که در مسیر درستی پیش می‌رویم.

کاربران در ماه‌های پیش از عدم وجود انجمن مناسب و دریافت نظرات گلایه داشتند و استدیو برای حل این مشکل، جدول عرضه آپدیت و پچ های بازی را برای رفع مشکلات بازیکنان منتشر کرده است. بازیکنان از بخش Nightfall Strikes گلایه داشتند که بخش مهمی برای مرحله مهمی برای به چنگ آوردن منابع و آیتم‌های بازی است. با انتشار آپدیت جدید، بازیکنان قادر به انتخاب سطح بازی خود خواهند بود و بر اساس این سطح انتخاب‌شده می‌توانید امتیاز کسب کنید.

منبع: VideoGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.