Cities Skyline
یحیی رحیمی

بازی‌های رایگان این هفته سرویس Steam معرفی شدند

یحیی رحیمی 21 بهمن 1396 بدون دیدگاه
3,587 بازدید

اگر از کاربران رایانه‌های شخصی هستید و این آخر هفته کاری برای سرگرم شدن پیدا نمی‌کنید؛ نگران نباشید زیرا که سرویس آنلاین Steam ، برنامه‌های خوبی برای شما تدارک دیده است. این هفته دو عنوان محبوب Cities: Skylines و Disc Jam به‌رایگان برای بازی کردن در دسترس هستند و چند روز آینده به‌صورت دیجیتالی روی فروشگاه استیم قرار داده می‌شوند.

بر اساس گفته‌های استیم، این بازی‌ها از امروز تا فردا 11 فوریه برای نصب و بازی در دسترس هستند و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. Cities: Skyline یک بازی به سبک شهرسازی و مدیریت شهری است که در آن باید کنترل شهر SimCity را به دست بگیرید. بازی یکی از بهترین‌های سبک خودش است و ساعت‌ها بازیکن را به خود مشغول می‌کند. بازی Disc Jam اما یک بازی سبک فریز بی و پرتاب اشیا است که در آن 2 تا 4 بازیکن به پرتاب دیسک باید بپردازند و حریف باید باقابلیت‌های مشخص‌شده در بازی آن را دریافت کنند.

اگر از این بازی‌ها در مدت‌زمان رایگان بودنشان، خوشتان آمده می‌توانید آن‌ها را با تخفیفی مناسب خریداری کنید. هر دو این بازی تا روز دوشنبه در سرویس Steam دارای تخفیف هستند به صورتی که بازی Cities: Skylines به قیمت 7.5 دلار و Disc Jam نیز به قیمت 9 دلار در دسترس هستند. شما همچنین می‌توانید نسخه Bundle بازی Cities: Skylines را با تخفیف مناسبی خریداری کنید. این نسخه از بازی تمام بسته‌های الحاقی را در بردارد و قیمت آن 121.89 دلار است که با تخفیف، می‌توانید به قیمت 56 دلار آن را تهیه کنید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.