Vampyr
یحیی رحیمی

بازی Vampyr در ماه ژوئن منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 21 بهمن 1396 بدون دیدگاه
867 بازدید

بازی Vampyr از جدیدترین ساخته‌های استدیو Dontnod است. بازی به سبک نقش‌آفرینی است و داستان دکتری خون‌آشام به نام جاناتان رید را روایت می‌کند که باید با شرایط نامیرایی خود دست‌وپنجه نرم کند. دکتر جاناتان رید در واقعه‌ای ناگهانی توسط یکی از بیمارانش گاز گرفته‌شده و تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود. بازیکنان برای به اتمام رساندن بازی، هیچ نیازی به کشتن افراد ندارند. از محاوره و گفتگوهای شاخه‌ای می‌توان برای شکار قربانیان به منظور تغذیه از آن‌ها استفاده کرد.

استدیو Dontnod Entertainment بالاخره تاریخ انتشار این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی را اعلام کرده است. بر اساس وب‌سایت اصلی بازی، 5 ژوئن سال جاری میلادی تاریخ عرضه این بازی خواهد بود. تاریخ انتشار Vampyr تا به حال چند دفعه تعلیق خورده است. استدیو اولین بار، 17 نوامبر را به عنوان تاریخ انتشار اعلام کرد اما دوباره تعلیق خورد و انتشار آن به بهار 2018 موکول شد.

تیم توسعه استدیو Dontnod از سال 2015 در حال ساخت بازی هستند و دلیل تمام این تأخیرها را مشکلات فنی عنوان کرده‌اند که باعث شده تا بازی از برنامه پیش‌بینی، عقب بیافتد. این تعلیق‌ها به تیم توسعه بازی، زمان بیشتری ارائه کرده است که وضعیت نا به سامان آن را بهبود بخشد. باید دید که آیا بازی در تاریخ 5 ژوئن منتشر خواهد شد یا دوباره شاهد تعلیق بیشتری خواهیم بود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.