دانلود بازی Dungeons 3 - Once Upon A Time برای PC
دانلود بازی Dungeons 3 - Once Upon A Time برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dungeons 3 – Once Upon A Time برای PC

پارسی گیم 20 بهمن 1396 بدون دیدگاه
8,777 بازدید

دانلود بازی Dungeons 3 برای کامپیوتر

Dungeons 3 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند وقت اخیر ژانر استراتژیک است که به‌تازگی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی بر روی سرویس استیم در دسترس قرار گرفته است، این بازی که سومین نسخه از ای پی Dungeons محسوب می‌شود توسط استدیوی Realmforge Studios توسعه داده‌شده و نسبت به نسخه‌های قبلی خود از کیفیت بیشتری برخوردار است. دو نسخه‌ی قبلی این بازی با کم‌کاری در بخش گیم پلی نتوانستند آن‌طور که باید مورد استقبال کاربران و منتقدان قرار گیرند و با دریافت نمرات متوسط به‌سرعت به دست فراموشی سپرده شدند. حال در نسخه‌ی سوم استدیوی سازنده‌ی بازی تمام تلاش خود را کرده که علاوه بر روایت یک داستان زیبا و جذاب، بتواند یک گیم پلی مهیج را نیز به کاربر ارائه بدهد که خوشبختانه در برآورده کردن این خواسته‌ها توانسته بسیار خوب عمل کند.

شما در Dungeons 3 همانند دو نسخه‌ی قبل کنترل شخصیت منفی داستان را بر عهده‌دارید که در قسمت سوم موفق شده تا پایه‌های حکومت سیاه و تاریک خود را به‌خوبی در تمامی نقاط بازی مستقر کند. شما باید با استفاده از نیروهایتان جلوی تمامی افرادی که قصد نابودی و براندازی نظام شمارا دارند بگیرید و مناطق بیشتری را تحت سلطه‌ی خود درآورید.

یکی از مشکلات دو نسخه‌ی قبلی بازی Dungeons 3 کم بودن مکانیسم‌ها و محتوا در بخش گیم پلی بازی بود، استدیوی سازنده‌ی بازی موفق شده در نسخه‌ی سوم مکانیسم‌های بازی را هنگام نبرد با دشمنان توسعه ببخشد و با اضافه کردن نیروها و ساختمان‌های جدید در بخش محتوا نیز موفق عمل کند.

Dungeons 3 در بخش گرافیک فنی قابل‌مقایسه با دیگر بازی‌های محبوب ژانر استراتژیک نیست، اما گرافیک هنری بازی آن‌قدر زیبا و خوب طراحی‌شده که عیب‌های بازی در بخش گرافیک فنی زیاد به چشم نخواهند آمد.

اگر به دنبال یک بازی جذاب و اعتیادآور در ژانر استراتژیک می‌گردید، Dungeons 3 بازی است که مختص به شما طراحی‌شده و می‌تواند با گیم پلی جذابش شما را تا مدت‌ها سرگرم خود کند.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Quad Core 2.8 GHz (i7 900 series) or 3.5 GHz AMD (FX 6000 series)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 1024MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.0 support (AMD Radeon HD 7000 series and NVIDIA GeForce GTX 600 series)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Quad core 3.5 GHz or higher (Intel i5 4000 Series / AMD Ryzen 3 Series)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA dedicated graphic card, with at least 3072MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.0 support (AMD R9 300 Series and NVIDIA GeForce GTX 900 Series or better)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.