Call of Duty WWII
یحیی رحیمی

Black Ops 4 نام نسخه بعدی عنوان Call of Duty خواهد بود

یحیی رحیمی 16 بهمن 1396 بدون دیدگاه
967 بازدید

عنوان محبوب Call of Duty هرسال فروش فوق‌العاده‌ای را شاهد بوده است و سود خوبی عاید کمپانی کرده است. خبرهایی از نسخه جدید بازی منتشرشده است و به نظر می‌رسد Black Ops بار دیگر مهمان کنسول‌های گیمرها باشد. همچنین خبر از انتشار بازی برای کنسول Switch نینتندو نیز به گوش می‌رسد که می‌تواند خبر جالبی برای طرفداران این کنسول باشد.

Marcus Sellars، تحلیل‌گر بازی، در اکانت توییتر خود عنوان کرده است که نسخه 2018 بازی، Black Ops 4 خواهد بود و برای سه کنسول PS4، Xbox، Switch و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. گفته می‌شود که بازی مربوط به دنیای مدرن است و قرار است که تنها روی زمین پیگیری شود و خبری از بازی هوایی و جت پک‌ها نیست. همچنین نسخه مخصوص کنسول Switch نیز توسط کمپانی آشنا به بازی Call of Duty، پورت خواهد شد.

گفته می‌شود شود که بازی ویژگی‌هایی همچون HD rumble و حرکات کنترلی مخصوص کنسول Switch را نیز خواهد داشت. گفته می‌شود شود که Sellars قبلاً نیز پیش بینی‌های درستی در مورد جزئیات بازی‌های تأیید نشده داشته است و از آخرین پیش بینی‌های او می‌توان توان به عرضه Dark Souls و Nintendo Labo برای کنسول Switch نام برد.

نسخه حال حاضر به نام Call of Duty WW2 موفقیت خوبی را کسب کرده است و توانسته عملکرد پایین نسخه 2016 بازی به نام Infinite Warfare را پوشش دهد. گفته می‌شود شود که نسخه مخصوص کنسول Switch نیز تمام DLC و بسته‌های الحاقی بازی را دریافت خواهد کرد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.