Monster Hunter World
یحیی رحیمی

آپدیت 1.04 بازی Monster Hunter: World منتشر شد

یحیی رحیمی 15 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,432 بازدید

نسخه World بازی شکارچی هیولا، از زمان انتشار خود کاربران زیادی پیداکرده و مورد تحسین همگان قرارگرفته است. استدیو بازی تابه‌حال چندین آپدیت برای آن منتشر کرده است اما به نظر می‌رسد در انجام یکی از مراحل مشکلی وجود داشته باشد و به همین دلیل آپدیت 1.04 را باهدف بهبودهای جزئی و رفع باگ‌های آزاردهنده منتشر ساخته است.

آپدیت حجم کمی دارد و تنها 930 مگابایت از حافظه را اشغال خواهد کرد و باگ‌های مربوط به مرحله The Encroaching Anjanath را برطرف می‌کند و به دیگر بهبودهای آپدیت اشاره نشده است. استدیو بازی قول انتشار بسته‌های الحاقی زیادی را در سال جاری میلادی داده است و می‌خواهد به جذابیت‌های بازی اضافه کند. آخرین نسخه بازی شکارچی هیولا توانسته فروش خوبی را کسب کند به صورتی که 92 درصد از نسخه‌های دیجیتالی پخش‌شده در ژاپن به فروش رفته است.

پیش‌تر گفتیم که استدیو Capcom، بسته‌های الحاقی زیادی نیز برای بازی Monster Hunter: World تدارک دیده است. توسعه‌دهندگان، قبل از انتشار بازی خبر داده بودند که با انتشار هر DLC، هیولاها و مراحل جدیدی به آن اضافه خواهند شد و همچنین احتمالاً تعداد این DLC ها بین 5 تا 10 عدد باشد. در ادامه می‌توانید ویژگی‌های اعلام‌شده این آپدیت را مشاهده کنید:

  1. مشکلی که در مرحله The Encroaching Anjanath وجود داشت و باعث می‌شود که این مرحله در بخش Quest Board نشان داده نشود حل‌شده است.
  2. در نحوه محاسبه مقادیر Elderseal بازبینی‌شده است.
  3. این آپدیت باگ‌های جزئی بازی را رفع می‌کند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.