Sea of Thieves
یحیی رحیمی

تعداد کاربران نسخه Beta بازی Sea of Thieves به 332,000 رسید

یحیی رحیمی 15 بهمن 1396 بدون دیدگاه
630 بازدید

بازی Sea of Thieves از جدیدترین اختصاصی‌های کنسول Xbox One است که هفته پیش به انتشار نسخه Beta بازی برای افرادی که آن را پیش‌خرید کرده بودند پرداخت و به نظر می‌رسد که توانسته بازیکنان زیادی را جذب کند. مدت‌زمان دریافت نسخه Beta به پایان رسیده است و حال استدیو سازنده بازی، Rare، آمار قابل‌توجهی از آن را منتشر کرده است.

استدیو Rare در ایمیلی به بازیکنان نسخه بتا از آن‌ها تشکر کرده است و یک سری آمار و ارقام از آن را منتشر کرده است. گفتنی است که بعضی کاربران در دریافت بازی مشکل داشتند و به همین دلیل دریافت نسخه بتا برای 2 روز تمدید شد؛ بازی اما با تمام این مشکلات توانسته است به 332,052 بازیکن دست یابد که همین بازیکنان موفق به ثبت رکورد 2 میلیون ساعت دریانوردی در بازی شده‌اند.

از زمانی که به تست کننده‌ها اجازه استریم داده‌شده؛ حدود 25,000 از بازیکنان به انتشار ویدیوهایی از گیم پلی پرداختند که به‌طور میانگین 140,240 بازدیدکننده داشته‌اند و همچنین ویدیوها برای 14.5 میلیون ساعت مشاهده‌شده‌اند. بازی در دو شبکه اجتماعی استریم Twitch و Mixer به رتبه اول دست پیداکرده است.

بازی داستان دزدان دریایی را روایت می‌کند و تجربه جالبی از کشتی سواری و زندگی یک دزد دریایی را به کاربر القا می‌کند. تریلرهای مختلفی از بازی منتشرشده‌اند که می‌توانید برای درک بیشتر بازی به تماشای آن‌ها بپردازید. گفتنی است که بازی برای سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود و درنتیجه تنها با پرداخت 10 دلار در ماه نیز می‌توانید بازی را دریافت کنید. عنوان Sea of Thieves برای کنسول Xbox One و رایانه‌های شخصی در تاریخ 20 مارس سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.