Knack
یحیی رحیمی

بازی های رایگان سرویس PS Plus ماه فوریه منتشر شد

یحیی رحیمی 13 بهمن 1396 بدون دیدگاه
965 بازدید

در بعضی نقاط دنیا ماه ژانویه به پایان رسیده است و این به آن معنی است که ترکیب جدیدی از بازی‌های رایگان برای کاربران سرویس PS Plus سونی در انتظار است. سونی به طور رسمی عناوین رایگان برای کنسول‌های PS4، PS3 و PS Vita را برای ماه فوریه منتشر کرده است.

از ششم فوریه، دارندگان PS4 قادر به دریافت بازی‌های Knack و Rime هستند. Knack بازی توسعه‌یافته توسط بخش ژاپن سونی و به کارگردانی Mark Cerny است. Rime اما عنوان رنگارنگ سال پیش است که با محیط کارتونی و حل معماهای مختلف؛ تجربه جالبی را به کاربر القا می‌کند. گفتنی است که دارندگان PS4 نیز بازی‌های Spelurke HD و عنوان RPG، Mugen Souls Z را می‌توانند تجربه کنند.

دارندگان کنسول PS Vita نیز فراموش نشده‌اند و بازی دوبعدی Exiles End و عنوان RPG، Grand Kingdom انتظار آن‌ها را خواهد کشید. فراموش نکنید که این عنوان‌ها با خرید Cross-Buy برای دارندگان کنسول PS4 نیز در دسترس خواهند بود.

اعضا سرویس PS Plus همچنین می‌توانند از بازی Starblood Arena برای کنسول واقعیت مجازی PSVR باقیمت پایینی بهره ببرند. با انتشار این بازی‌ها، فرصت برای تجربه عناوین ماه ژانویه به پایان می‌رسد. ژانویه، ماه پرباری برای اعضا سرویس PS Plus بود که توانستند بازی‌هایی همچون Batman: The Tellate Stories و DesusEx: Mankind Devided را تجربه کنند.

بازی های رایگان ماه فوریه سرویس PS Plus

پلی استیشن 4

  1. Knack
  2. Rime

پلی استیشن 3

  1. Spelunker HD
  2. Mugen Souls Z

پی اس ویتا

  1. Grand Kingdom
  2. Exile’s End

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.