Star Wars Battlefront 2
یحیی رحیمی

جنگ ستارگان جدید توسط استدیو Respawns در سال 2020 منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 13 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,444 بازدید

گفته می‌شود که استدیو Respawns که عنوان بزرگی همچون Titanfall را در کارنامه دارد؛ درحال‌توسعه Star Wars جدیدی است و بازی به صورت سوم شخص خواهد بود. زمان انتشار این بازی مشخص‌شده است اما به نظر می‌رسد خبری از Star Wars: Battlefront III نیست.

Blake Jorgenson در حین کنفرانس سود و زیان EA اعلام کرد که جنگ ستارگان توسعه‌یافته توسط Respawns در رخداد Fiscal Year 2020 منتشر خواهد شد. گفتنی است که این رخداد بین روزهای 1 آوریل 2019 تا 31 مارس 2020 در جریان خواهد بود و باید در این زمان منتظر این بازی باشیم.

سؤالات زیادی در مورد نسخه جدید Battlefront پرسیده شد که مدیر کمپانی در پاسخ به آن‌ها عنوان کرد به انتشار جنگ ستارگان توسعه داده‌شده توسط Respawns نسبت به Battlefront III خوش‌بین‌تر است. او در ادامه گفته‌هایش بیان کرد که هنوز برای توسعه Battlefront جدید، تصمیمی نگرفته است.

گفته می‌شود که کارگردان جنگ ستارگان توسعه‌یافته توسط Respawns؛ همان کارگردان نسخه سوم God of Wars است. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که توسعه‌دهندگان این بازی را به EA تحمیل کرده‌اند و سران EA، نظر مثبتی نسبت به ایده آن ندارند. سال گذشته EA، این استدیو را با هزینه 450 میلیون دلار به مالکیت خود درآورد و انتظار بالایی از آن دارد.

در سال 2013، کمپانی EA قراردادی 10 ساله با دیزنی امضا کرد که حق استفاده از عنوان Star Wars را به EA می‌داد و هنوز چند سالی به پایان این معاهده مانده است و احتمال توسعه عنوان دیگری در این مدت مانده وجود دارد. مدیر EA در طول کنفرانس عنوان کرد که مشکلات ریز تراکنش Star Wars: Battlefront II صدمه‌ای به روابط بین دیزنی و EA نزده است.

آخرین نسخه موجود بازی جنگ ستارگان؛ Star Wars: Battlefront II نام دارد که سال پیش منتشر شد و تنها موفق به فروش 9 میلیون از 10 میلیون کپی تزریق‌شده EA به بازار شد. EA سال شلوغی را باوجود عنوان‌هایی همچون Battlefield جدید در پیش دارد و باید دید که کمپانی این پروژه‌ها را چگونه پیش می‌برد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.