NVIDIA GeForce Experience
پارسی گیم

دانلود نرم افزار NVIDIA GeForce Experience

پارسی گیم 13 بهمن 1400 3 دیدگاه
12,466 بازدید

NVIDIA GeForce Experience نرم افزار مخصوص کارت گرافیک های کمپانی انویدیا است که هم زمان با عرضه ی کارت های نسل 10 پاسکال در دسترس قرار گرفت. شما با ثبت نام در این نرم افزار می توانید از بهینه سازی هایی که خود کمپانی انویدیا برای کارت گرافیک شما و بازی های مختلف عرضه کرده استفاده کنید. متاسفانه بزرگترین عیب نرم افزار NVIDIA GeForce Experience در دسترس نبودن آن برای برخی از کشورها از جمله ایران است و شما برای استفاده از این نرم افزار باید از نرم افزارهای عبور از تحریم استفاده کنید.

نرم افزار NVIDIA GeForce Experience ویژگی‌های کلیدی بسیاری دارد. مهم‌ترین ویژگی این نرم‌افزار، دریافت به‌روزرسانی‌ها و درایورهای جدید مربوط به کارت گرافیک‌های شرکت NVIDIA است که شما را از هر پلتفرم دیگری برای دانلود آن‌ها بی‌نیاز می‌کند. نرم‌افزار به محض منتشر شدن جدیدترین به‌روزرسانی، در ویندوز به شما اطلاع‌رسانی کرده و تمامی ویژگی‌های جدید آن را نیز به طور خلاصه در صفحه دانلود در اختیار شما قرار خواهد داد.

از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار NVIDIA می‌توان به شناسایی تمامی بازی‌های موجود بر روی ویندوز شما و بهینه‌سازی آن‌ها بسته به قدرت سخت‌افزاری سیستم اشاره کرد. این نرم‌افزار می‌تواند تنظیمات گرافیکی پیشنهادی برای هر بازی ارائه دهد که تجربه‌ای بهینه و بدون مشکل را با توجه به ویژگی‌های سیستم شما در اختیارتان قرار میدهد. شما به سادگی با زدن کلید Optimize در صفحه مربوط به هر بازی، می‌توانید با یک کلیک تنظیمات مناسب را برای آن اجرا کرده و از بازی با فریم مناسب لذت ببرید. امکان اجرای بازی‌ها در رابط کاربری این نرم‌افزار نیز وجود دارد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Nvidia GeForce Experience:

  • رابط کاربری ساده برای استفاده
  • شناسایی کارت گرافیک، بازی ها و همچنین درایور نصب شده کارت گرافیک
  • امکان به‌روزرسانی درایور کارت گرافیک به صورت مستقیم
  • امکان تغییر تنظیمات گرافیکی بازی‌ها و قرار دادن شرایط بهینه از درون نرم افزار

جمع بندی

نرم افزار Nvidia GeForce Experience یک برنامه کاربردی و ضروری برای دارندگان کارت های گرافیک Nvidia است تا بدون مشکل بتوانند درایور سخت افزار خود را آپدیت کرده، بازی‌ها را با تنظیمات بهینه بازی کنند و از قدرت حقیقی کارت گرافیک خود به خوبی و بدون مشکل استفاده کنند.

هم‌اکنون می‌توانید جدیدترین نسخه این نرم‌افزار کاربردی را از وب‌سایت پارسی گیم‌ دانلود کنید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
برچسب ها
  • حجم : 122 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 9 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    arian

    مهمان

    سلام این برنامه برا من میومد ولی الان یک پیغامی میده هروقت روی یکی از بازیا میزنم پیغام(GeForce experience cant optimize games on this pc) چرا این پیغام رو میده برنامه هم اخرین ورژنش هم ریختم روی تموم بازیهایی که دارم این پیغام رومیده چیکارکنم؟لطفا جواب بدید اینم بگم که همه چی همه پیشتیاز ها و اخرین ورژن ویندوز هم استفاده میکنم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام خسته نباشید من ویندوزم عوص کزدم یعنی جدید 7 گرفتم هرچی بود پاک شد الان هیچ ندارم یه مشت برنامه دارم گوگل وفایل فشرده بازی ک نصب کردم اجراع نمشه نوشته باید برنامه مورد نیاز و کارت گرافیک جدید بریزی مثل هیتمن نمیاد ماشینی نیت فرسپی نمیاد مثل قلعه میاد که بدون کیفیت هس اما بازی کیفیت دار نمیاد خاهشن راهنمای کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدرضا

      پشتیبانی

      سلام
      پیش نیازهای بازی را نصب کنید
      سیستم و ویندوز و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید