PlayerUnknown's Battlegrounds
یحیی رحیمی

تعداد کاربران بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds از مرز 4 میلیون نفر عبور کرد

یحیی رحیمی 8 بهمن 1396 بدون دیدگاه
706 بازدید

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که نام بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به‌اختصار PBUG را نشنیده باشد. این بازی این روزها کولاک کرده است و توانسته به رکورد 4 میلیون بازیکن آنلاین روی Xbox One دست پیدا کند. به این منظور مایکروسافت هدیه کوچکی برای کاربران بازی در نظر گرفته است.

طبق اعلام مایکروسافت، 30 هزار Battle Point (واحد پول بازی) جایزه برای کاربران قدیمی و همچنین افرادی که تا 31 ژانویه به بازی بپیوندد در نظر گرفته‌شده است. اگر قبلاً فکر می‌کردید قیمت بسته و عناوین داخل بازی کمی بالا بوده است؛ حال فرصت مناسبی است که با امتیازات جایزه خود، حریف سختی برای دیگر بازیکنان بسازید. همچنین اگر تابه‌حال این بازی را تجربه نکرده‌اید؛ فرصت مناسبی است که به جامعه 4 میلیونی بازی بپیوندید؛ اما از یاد نبرید که تنها چند روز برای این کار فرصت دارید و تا قبل از 31 ژانویه این بازی را تهیه کنید تا از امتیازات این بازی بهره‌مند شوید.

گفتنی است که این امتیازات در روز 1 فوریه به اکانت های بازیکنان اضافه خواهد شد. این هفته آپدیت ششم بازی نیز منتشر شد و باگ‌ها و مشکلات موجود را تا حدودی رفع کرد. توسعه‌دهندگان بازی برای درک بهتر از نیاز کاربران از آن‌ها خواسته‌اند که نظرات خود را برایشان ارسال کنند تا بتوانند به جذابیت بازی اضافه کنند. اگر از طرفداران این بازی هستید نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: Segmentnext

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.