God of War
یحیی رحیمی

توسعه‌دهندگان God of War: نگرانی‌های کاربران از افت گرافیک بازی خنده‌دار است

یحیی رحیمی 7 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,447 بازدید

از وقتی‌که آخرین تریلر God of War منتشرشده است، بسیاری از کاربران از دیدن اینکه گرافیک آن به طور عجیبی نسبت به تریلر رخداد E3 2016 افت کرده است خشمگین شدند. گرافیک بازی  نسبت به آن تریلر اولیه تفاوت پیداکرده است اما بهبودهای زیادی هم داشته است.

افراد زیادی با دیدن تریلر بازی God of War از گرافیک ناامید شده‌اند و باور دارند که تریلر E3 بسیار جذاب‌تر از این بوده است و شاید ساختگی بوده است. مدیر بخش طراحی بازی به این نظرات در شبکه اجتماعی توییتر واکنش داده است و این نظرات را خنده‌دار خوانده است:

چیزی که تغییر پیداکرده است تنها جهت نور و مه است. محتوا همان چیزی است که در E3 نشان دادیم اما با شیوه‌ای دیگر. زمانی که بازی را تجربه کنید، درک خواهید کرد. Jormungandr، کریتوس و آرتئوس دقیقاً مشابه تریلر بازی هستند. از دیدن این نظرات خنده‌ام گرفته است.

این جواب تمام شایعات مربوط به کاهش دادن گرافیک بازی را رد می‌کند کند. تنها چند ماه تا انتشار نسخه اصلی بازی زمان مانده است و این نوع گزارش‌های منفی می‌تواند تواند به بازی صدمه بزند. جوابیه تیم طراحی می‌تواند تواند خیال طرفداران بازی را راحت کند و همچنین هیجان را بالاتر ببرد.

منبع: Gamepur

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.