Tehran Game Festival
نوید قادری

35 داور ایرانی و بین‌المللی، داور هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای شدند

نوید قادری 6 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,554 بازدید

20 داور بین‌المللی و 15 داور داخلی آثار هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را داوری خواهند کرد. به گزارش پارسی گیم به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، 35 داور هفتمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران شامل 15 داور ایرانی و 20 داور بین‌المللی، معرفی شدند. این داوران قرار است به بررسی و انتخاب بهترین بازی‌نامه‌ها و بازی‌های سال ایران در ژانرهای مختلف بپردازند.

براساس این گزارش استفاده از افراد خبره، توانمند و عادل برای داوری بازی‌های رایانه‌ای ایران، یکی از مهم‌ترین مسوولیت‌ها و تعهدات برگزارکنندگان جشنواره به شمار می‌رود. اگر داوران نتوانند به خوبی از عهده وظایف خود بربیایند، انتخاب‌های اشتباه می‌تواند تاثیر منفی در جامعه بازی‌سازی و توسعه و رشد این صنعت داشته باشد. به همین منظور در انتخاب داوران وسواس زیادی به خرج داده شده است تا این افراد ضمن رعایت انصاف و عدالت، از نظر توانایی‌های فنی نیز در سطح بالایی باشند.

داوران جشنواره قرار است در بخش اصلی رویداد بهترین بازی‌ها را در 8 ژانر اکشن، ماجرایی، نقش‌آفرینی، استراتژی و مدیریتی، اکشن، سکوبازی، ورزشی و ساده انتخاب کنند. همچنین در بخش فرعی جوایزی به بهترین دستاوردهای فنی، هنری، طراحی، داستان، صدا، موسیقی، محتوای فرهنگی و بهترین بازی برای دستگاه‌های همراه هوشمند اهدا خواهد شد. در نهایت نیز بهترین بازی سال ایران معرفی می‌شود.

براساس این گزارش در بخش داوران بین‌المللی افراد با تجربه و خبره‌ای نظیر David Coleman مدیر فنی هنری بازی Gears of War و استاد انستیتوی هنر ونکوور، Max Pears طراح بازی در استدیوی CD Project Red، Giuseppe Trapani طراح ارشد بازی در استدیوی Gameloft، Tom Putzki سخنگوی وارگیمینگ اروپا، Ray Almaden طراح بازی در ناتی‌داگ، James Cooper طراح بازی در ناتی داگ و طراح ارشد بازی Uncharted: The Lost Legacy و همچنین Uwe Mathon تهیه کننده ارشد یوبی‌سافت به چشم می‌خورد.

جزییات و رزومه تمامی داوران هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای از طریق http://www.tehrangamefestival.ir/jurors/ قابل مشاهده است.

آیین اختتامیه این جشنواره 19 اسفند ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد و طی آن بهترین بازی‌های ایرانی مشخص می‌شوند.

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.