Resident Evil 2
یحیی رحیمی

Hideki Kamiya به کارگردان بازسازی‌کننده Resident Evil 2 اطمینان کامل دارد

یحیی رحیمی 4 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,101 بازدید

Hideki Kamiya یکی از افسانه‌ای‌ترین کارگردان‌های دنیای بازی است و با پروژه‌های همچون: Okami، Devil May Cry، Viewtiful Joe، Bayonetta و The Wonderful 101 مشهور است اما کار خود را با عنوان محبوب Resident Evil 2 آغاز کرد.

حال عده‌ای در حال تلاش هستند که Resident Evil 2 را با همان سبک و سیاق قدیمی خود بازسازی کنند و این فرصت را به بازیکنان جدید بدهند تا عنوان‌های قدیمی و محبوب را با بهترین کیفیت تجربه کنند؛ اما دانستن اینکه Kamiya چه احساسی در موردبازسازی پروژه سابق خود دارد جالب خواهد بود. Kamiya در شبکه اجتماعی توییتر، رضایت خود را از کارگردان باز ساز کننده بازی عنوان کرد و در این مورد گفت:

Hideki Kamiyaشنیدم که دوستم در حال کارگردانی بازسازی RE2 است. بیایید به او اطمینان کنیم و برای اطلاعات جدید منتظر بمانیم. سال گذشته با او بیرون رفتم و به او گفتم که هر طور دوست داری انجامش بده. این شیوه‌ای است که کارگردان‌ها باید انجام دهند. من به او و گروهش اعتماد دارم.

این توییت می‌تواند تواند دلگرمی بزرگی برای کارگردان این عنوان باشد. همه مشتاق دیدار دوباره این بازی هستند اما برای اطلاعات جدید پیرامون آن باید تا رخداد Capcom امسال منتظر بمانیم. اگر خاطره جالبی از این بازی دارید برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.