God of War
یحیی رحیمی

تاریخ رسمی انتشار بازی God of War مشخص شد

یحیی رحیمی 4 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,325 بازدید

خبری دیوانه کننده برای دوست داران بازی خدای جنگ، God of War جدید در 31 فروردین برای کنسول محبوب پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. رئیس استدیو Santa Monica سونی در وبلاگ خود عنوان کرده است که خود را برای بازی طوفانی و جذاب آماده کنید. او در این مورد بیان کرده است که:

Cory Barlogابتدا بگذارید بگویم که این محبوب‌ترین روز انتشار تمام عمرم است حتی اگر 100 سال دیگر نیز عمر کنم با این تجربه برابری نخواهد کرد. روزهای زیادی را برای رسیدن به اینجا کارکرده‌ایم و کمی تلخ و شیرین است که تنها چند ماه تا پایان بردن این سفر زمان‌داریم. درحالی‌که ناراحتم اما همچنین هیجان‌زده‌ام که همه‌ی افراد می‌توانند تلاش 5 ساله ما را تجربه کنند.

 

او همچنین تریلر جدیدی را منتشر کرده است و بسیار با شوق‌وذوق در مورد آن حرف زده است:
از اینکه بالاخره می‌توانم این تریلر زیبا را که در آشپزخانه‌های خلاق Santa Monica درست‌شده است را به شما نشان دهم به وجد آمده‌ام. این تریلر به شما آگاهی بیشتری درزمینهٔ اینکه چرا کریتوس و آرتئوس به سفر خواهند رفت شرح خواهد داد و همچنین بخش‌هایی از گیم پلی را نیز می‌توانید ببینید. من عاشق این تریلرم و هنگامی‌که آن را مشاهده کردم سریع بازی را پیش‌خرید کردم.

تصاویر جدید بازی :


او همچنین از همکاران خود و حمایت‌های طرفداران تشکر کرده است و همچنین نسخه‌های متنوع بازی را برای پیش‌فروش توضیح داده است که در زیر توضیح داده‌شده‌اند. با پیش‌خرید بازی از فروشگاه‌های سونی، سه سپر افسانه‌ای را برای کریتوس دریافت خواهید کرد و همچنین در صورت خرید در GameStop یا EB از افزایش XP، سپر و دیگر توانایی‌های کریتوس در بازی بهره خواهید برد. همچنین تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی God of War منتشر شد.

نسخه Collector’s Edition:

این نسخه دارای یک مجسمه 9 اینچی است که توسط سازندگان بازی ساخته است. نقشه‌ای‌ای پارچه‌ای همراه سفر شما در طول بازی خواهد بود و همچنین محتواهای دیجیتالی را نیز از یاد نبرید. قیمت این نسخه از بازی 130 دلار آمریکا است و بر اساس گفته‌های رئیس استدیو، تعداد این نسخه محدود است.

نسخه Stone Mason Edition:

این نسخه تنها در ایالات‌متحده و کانادا در دسترس خواهد بود. با خریداری این نسخه تمام ویژگی‌های نسخه Collector را به اضافه 4 آیتم خاص دیگر دریافت خواهید کرد. اسب چوبی آرتئوس و همچنین Huldra Bros، انگشتر Stone Mason در این پک موجود خواهد بود. جاکلیدی سر Mimir نیز در این نسخه موجود است و به نظر این نسخه ارزش پرداخت 150 دلار را خواهد داشت.

نسخه Digital Deluxe:

این نسخه دارای سپر مخصوص و راهنمایی‌های خاص در طول بازی خواهد بود. همچنین این نسخه به همراه کمیک دیجیتالی خواهد بود که داستان چگونگی شروع سفر کریتوس و آرتئوس را شرح داده است. این نسخه نیز تنها در آمریکا و کانادا در دسترس خواهد بود و قیمتی 70 دلاری خواهد داشت.

منبع: Playstation Blog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.