Assassin's Creed Origins
یحیی رحیمی

بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Origins به نام Hidden Ones منتشر شد

یحیی رحیمی 3 بهمن 1396 بدون دیدگاه
2,509 بازدید

یوبی‌سافت آخرین نسخه از عنوان محبوب Assassins Creed را در تاریخ 27 اکتبر سال قبل منتشر کرد و برای اولین بار در سری Assassin’s Creed ما شاهد روایت داستان اسماعیلی‌ها در Assassin’s Creed: Origins بودیم. جد فرقه‌ی اساسینس به اسماعیلی‌ها برمی‌گردد و بازی Assassin’s Creed: Origins قصد دارد پرده از گذشته‌ی تیره‌وتار این فرقه بردارد. داستان بازی در مصر باستان جریان خواهد داشت و شهرهای مهم مصر ازجمله ممفیس با نهایت جزئیات در بازی طراحی‌شده‌اند، یوبی‌سافت علاوه بر داستان فوق‌العاده محیطی بزرگ و با آزادی عمل بالا را برای هواداران طراحی کرده است.

اولین بسته الحاقی بازی امروز منتشر خواهد شد و توسعه‌دهندگان یوبی‌سافت به‌طور رسمی تریلری از این DLC را برای طرفداران این عنوان محبوب منتشر کرده‌اند. تریلر شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند و همچنین ویژگی‌های جدیدی را در گیم پلی بازی نشان می‌دهد.

The Hidden Ones اولین بسته الحاقی بزرگ برای عنوان Assassin’s Creed Origins خواهد بود که منطقه جدیدی به نام Sinai Peninsula را به بازی اضافه می‌کند. همچنین این DLC، لول بازی را افزایش خواهد داد و همچنین امکانات جدیدی برای آسان کردن سفر بین نقاط مختلف را به بازی اضافه می‌کند. قیمت این بسته الحاقی 9.99 دلار خواهد بود که اگر Season Pass بازی را خریداری کرده باشید، این DLC به‌طور رایگان برای شما در دسترس خواهد بود. همچنین اگر تابه‌حال این بازی را تجربه نکرده‌اید می‌توانید از سایت پارسی گیم آن را به رایگان دریافت نمایید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.